Natur- fx kæledyr-glæde gøres til løfte om~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-06 05:00

Natur- fx kæledyr-glæde gøres til løfte om lykke,

Afveksling fryder, så byboen der ser ud af intercity-togvinduet,
oplever naturglæde og mindre fremmedgørelse end ellers.

Køb af kæledyr eller tamagutchi er en svir for den der gerne ville
leve som mor eller bonde - nogen har brug for dig.

Folk ved hvad er godt for dem selv, og hikere og hundeejere har ikke
dårligere livsindhold end andre, men staten bør ikke betale nogen for
at prædike at man bliver ansvarlig og god af at have hund, og
naturbevaring bør privatiseres.

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 29-01-06 12:29

> [...]
> dårligere livsindhold end andre, men staten bør ikke betale nogen for
> at prædike at man bliver ansvarlig og god af at have hund, og

Hej Bo. der mangler noget af teksten, så det står ikke helt klart, hvordan
den lige passer ind i et campinforum. For det er vel ikke blot en tekst, som
du har sendt rundt i alle områder ?

/Flemming U

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-06 16:32

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> wrote in message

> [...]
> hvordan
> den lige passer ind i et campinforum. For det er vel ikke blot en

Jeg elsker camping , men mener at naturen er opreklameret, det billige
skidt.

Her nogle argumenter imod at staten skal poste penge i at fremme
naturoplevelser.

"Vi er så glade for at være ude i naturen, fordi den ikke
har nogen mening om os. Nietzsche

"Naturens tid er forbi. Den har opbrugt alle fintfølende ånders
tålmodighed med sine landskabers og sin himmels kvalmende
ensformighed. Oscar Wilde. Vi er så glade for at være ude i naturen,
fordi den ikke har nogen mening om os. Nietzsche

"Ve dem, der har prist landluftens lyksalighed og derved er
medansvarlige for synet af storbyen, der kommer kravlende ud!
Jacob Paludan

"Vi ser alle for meget på naturen og lever for lidt med den. Oscar

Fra : OZ7PUS

Dato : 29-01-06 15:28

> [...]
> dårligere livsindhold end andre, men staten bør ikke betale nogen for at
> prædike at man bliver ansvarlig og god af at have hund, og naturbevaring

Troede ikke du kom i disse grupper Bo .. Men mød mit kill filter

Til dem der ike ved hvem Bo er så læs denne OSS
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

OZ3BTO

Fra : JytteJ

Dato : 30-01-06 17:29

> [...]
> dårligere livsindhold end andre, men staten bør ikke betale nogen for at
> prædike at man bliver ansvarlig og god af at have hund, og naturbevaring

Gør den da det, staten ??

JytteJ

Fra : JR 2610

Dato : 30-01-06 22:42

Jytte... ikke diskutere med herren... Han kommer bare til at spamme gruppen
med sine semifilosofiske ligegyldigheder i årevis!

Mvh Ann - der _har_ ham i kill-filteret

Fra : JytteJ

Dato : 31-01-06 18:50

"JR 2610" <tsars (bingobongo) @os.dk> skrev i en meddelelse
> Jytte... ikke diskutere med herren... Han kommer bare til at spamme
> gruppen med sine semifilosofiske ligegyldigheder i årevis!
>
> Mvh Ann - der _har_ ham i kill-filteret

Det tror jeg nu han gør alligevel. Men hvordan virker det der killfilter ?
Og hvordan gør man?

JytteJ

Fra : jopa

Dato : 31-01-06 18:58

JytteJ skriblede bla:
> killfilter ? Og hvordan gør man?

Du bruger Outlook express
Gå op i toppen
Meddelelse
Bloker afsender

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Ralph

Dato : 31-01-06 19:04

> Det tror jeg nu han gør alligevel. Men hvordan virker det der killfilter ?
> Og hvordan gør man?

Først og fremmest lader man VÆRE med at svare, for så kan vi der allerede
HAR Bo i filteret se hans indlæg alligevel, og HVIS man så f.eks. brokker
sig over en forkert gruppe (ikke dig, det ved jeg godt) så sender man i
hvert tilfælde IKKE til de 5 grupper Bo´s egentlige indlæg blev sendt til.

Det gør JEG så - med vilje - for at rundsende denne appel til jer derude.

At sætte f.eks. Bo i filteret er meget let, du markere bare eet af hans
indlæg, klikker på meddelelse (øverste menulinie på Outlook Express), og
klikker på blokér afsender, vupti, så ser du kun indlæg fra Bo som der er
nogen der svarer på uden at fjerne Bo´s tekst først.

Men hvis du interesserer dig for at skide i glas, på paptallerkner, i haven
o.lign., eller er en fan af Glistrup og pulverkartoffelmos. Er helt vild med
at vide hvor lidt man behøver at gå i bad, eller hader muhammedanere så skal
du da ikke filtrere ham væk - og så alligevel, så længe der er nogen der
svarer på hans indlæg, så ser du det alligevel (som jeg).

--
venligst
Ralph

Fra : JytteJ

Dato : 31-01-06 22:50

> [...]
> klikker på blokér afsender, vupti, så ser du kun indlæg fra Bo som der er
> nogen der svarer på uden at fjerne Bo´s tekst først.

Ok, han er røget på killfiltret. Jeg vidste ikke hvordan det fungerede.

JytteJ

> [...]
> haven o.lign., eller er en fan af Glistrup og pulverkartoffelmos. Er helt
> vild med at vide hvor lidt man behøver at gå i bad, eller hader

Det gør jeg ikke.

JytteJ

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-06 00:40

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> wrote in message

> Gør den da det, staten ??

At biologistudiet har et fag der hedder CONSERVATION, altså
artsbevarelse og at de meget statsstøttede medier ofrer resourcer på
dommedagsfrygt er eksempel på, at staten handler vildledt og
skadeligt.
Lejrskoler må for mig gerne have en kanin, som børnene fodrer, men at
pådutte forældre, at man bliver et moralsk ansvarligt menneske af at
have kæledyr, som man selv skal passe, er ingen skoleopgave. En
tamaguchi giver nogen samme indhold i livet.

Handicap-institutioner må for mig (og for Glistrup, husker jeg
tilfældigvis ) meget gerne bruge af deres ødsle budget til at berige
de indsattes liv med prostitueret besøg, hvis det er deres store
ønske, men det er ikke en menneskeret med sex,
og sexundervisning, der påstår at i de onde gamle dage, hvor man først
bollede når man sku have børn, gav d ette sundhedsskadelige
frustrationer, er våset.
Staten bør spare vedr næsten alt andet end hindring af vold, tyveri,
bedrag

Da Niebuhr kom hjem fra "det lykkelige arabien" ca 1760 belæsset med
tørrede plantedele og andre klenodier fra Mellemøsten, så oplagredes
disse billigt , tørt, sikkert på Zoologisk Museums loft, så eftertiden
ku nyttiggøre materialet, hvis nogen gad. Tilsvarende skal staten når
det er billigt, lade frø af forladte kornsorter blive gemt i en fryser
og lignende, hvor der er pæn cost benefit på at "artsbevarelse" med
potentiel erhvervsgavn, incl at det kunne glæde fremtidens kulturelt
nysgerrige danskere. Men ikke oprette dyre forskerstillinger og
institutter