NetMeeting...??
Fra : Stefan Primdahl

Dato : 13-06-01 17:09

Hej Gruppe...
Jeg har lige anskaffet mig ADSL fra TDC. I den forbindelse har der være en
række problemer...bl.a. med hensyn til ftp-serverer. Desuden kan jeg ikke
køre NetMeeting (v. 3.01). Den siger at jeg ikke kan køre NetMeeting...
Hvordan skal NetMeeting konfigureres? Har det noget at gøre med min
Speedstream 2601 (Router) at gøre, og i så fald hvordan konfigureres den
korrekt? Håber meget I kan hjælpe mig

Mvh. Stefan Primdahl

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-06-01 08:19

"Stefan Primdahl" <primdahl1000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hvordan skal NetMeeting konfigureres? Har det noget at gøre med min
> Speedstream 2601 (Router) at gøre, og i så fald hvordan konfigureres den

Der skal oprettes NAT entries i routeren.

--
Bjarke Andersen

Fra : Johan Rasmussen

Dato : 16-06-01 01:50

> Der skal oprettes NAT entries i routeren.

Hej

Bjarke, det er fint at du gidder svare på dette indlæg, men som jeg opfatter
indlægget, kan stefan ikke bruge dit svar til noget. Han ønsker at vide,
hvordan han configurerer sit "setup", så det kommer til at fungere med
netmeeting. "Der skal oprettes NAT entries i routeren" er jo ikke til meget
hjælp!
Hvis du kender svaret, så ville stefan sikkert blive glad for lidt mere
konkret hjælp og vejledning til, hvordan der oprettes NAT entries i
routeren, og hvilke der skal oprettes.

Mvh. Johan Rasmussen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-06-01 10:47

"Johan Rasmussen" <rasmussenjohan@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hvis du kender svaret, så ville stefan sikkert blive glad for lidt mere
> konkret hjælp og vejledning til, hvordan der oprettes NAT entries i

Så skulle Stefan tage og kigge tilbage i gruppen eller slå op i TDC's
interne ADSL gruppe tele.internet.adsl

Henvisninger til guides om NAT entries bliver postet op til flere gange
dagligt.

--
Bjarke Andersen

Fra : Johan Rasmussen