leje af jagt.
Fra : Clas Lau

Dato : 28-01-06 22:17

Hejsa NG.

Jeg søger noget jagt i Himmerlands egnen. Det må gerne være noget generel
jagt med mulighed for lidt fugle (fasaner). Hvis der er et andehul er der
bare helt perfekt.

Jeg har søge dette på diverse hjemmesider (jagtformidling.dk) men har været
uden held. Hvad er jeres erfaring?

Er det nødvendigt at gå rundt og banke døre, eller vil det hjælpe hvis man
sætter en annonce i den lokale avis? Eller virker det kun hvis man kender en
som kender en....?

Mvh

-Clas-

Fra : driver

Dato : 29-01-06 11:13

Eller virker det kun hvis man kender en som kender en....?

> Mvh
>
> -Clas-

Ja.
mvh
driver

Fra : Torben Farum

Dato : 29-01-06 20:04

"Clas Lau" <clas@sleepmonsters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sætter en annonce i den lokale avis? Eller virker det kun hvis man kender

Det bedste er nok at kende nogen, der kender nogen......
Alternativt indrykke en annonce i lokalavisen, eller kontakte den lokale
landboforening, det kan være de kender til kunder som vil leje jagten ud.
Det er også muligt at du kan købe annonceplads i deres medlemsblad.

Torben 9300 Sæby