CombiCamp Koala, til 2 voksne + 1 barn ???
Fra : Nybegynderen

Dato : 28-01-06 22:12

Hej,

Vi overvejer at købe en CC og har set på en Koala model, men jeg er
blevet i tvivl om vores datter på 4 år kan ligge i garderobekabinen,
som sælgeren påstår. Han siger også at man bare kan have en stor
kabine, hvor vi sagtens kan være ??
Efter hvad jeg kan regne ud, er bredde i garderobekabinen 70 cm og
længden 150cm.
Hvad syntes I - er den ikke lige klein nok ?? CC's originale brochure
fra år 2000 omtaler den også som en CC for 2 personer (den er 215cm i
bredden )??

Har I nogle erfaringer med denne model ??

Fra : Bent bundgaard Lause~

Dato : 05-02-06 18:54

prøv istedet at se på en camp let der er plads til 5 personer , og den
fylder ikke mere end en combi camp , samtidig kan den opbevares på højkant
om vinteren så den ikke fylder hjemme i garagen

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 11-02-06 15:45

Bent bundgaard Lausen wrote:
> prøv istedet at se på en camp let der er plads til 5 personer , og den
> fylder ikke mere end en combi camp , samtidig kan den opbevares på
> højkant om vinteren så den ikke fylder hjemme i garagen

Hvad består dit kendskab til CombiCampen i?
Ebbe