Kan ikke afspille DRM beskyttede wma filer~
Fra : Martin Mogensen

Dato : 28-01-06 20:18

Efter at have udskiftet min cpu og sat ekstra ram i min maskine kan jeg ikke
længere afspille mine købte wma filer med DRM.

Har prøvet et hotfix fra Microsoft , afinstallere Windows Media Player 10 og
køre version 9 istedet. Intet virker.

Kan nu heller ikke afspille nye hentede wma filer med DRM hentet ned efter
opgraderingen. Når jeg beder Windows Media Player om gendannelse af
licenser, skriver den bare "Windows Media Player har fundet en ukendt
fejl"...

Nogen der kan hjælpe?

Martin

Fra : lillekurt

Dato : 29-01-06 20:14

"Martin Mogensen" <mm_2kNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> opgraderingen. Når jeg beder Windows Media Player om gendannelse af
> licenser, skriver den bare "Windows Media Player har fundet en ukendt

Kan desværre ikke løse dit problem.
Du kan trøste dig med at der er mindst en million andre PCbrugere på kloden,
som bander efter DRM.
Mon ikke de dropper det inden længe? Kommercielt bliver det en dødsejler...