cm IS ?
Fra : Niels

Dato : 28-01-06 19:29

hejsa er der nogen der har istykkelser de kan reportere om ??

--
MvH
Niels Holler

Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-01-06 22:26

"Niels" <nejtak@goaway.com> skrev i en meddelelse
> hejsa er der nogen der har istykkelser de kan reportere om ??
>

> --
> MvH
> Niels Holler
> www.niels-holler.dk

Radiobølgemålinger og seismiske målinger viser, at istykkelsen når 3400
meter i det centrale Grønland med en aftagende istykkelse ud mod kanten,
hvor tykkelsen typisk er nogle fa hundrede meter. Så glem alt om pimpel-spø
på disse kanter.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-01-06 22:48

Søren Nielsen wrote:

> [...]
> hvor tykkelsen typisk er nogle fa hundrede meter. Så glem alt om pimpel-spø

Der er da ellers både danskere og amerikanere, som har været deroppe med
et et isbor...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-01-06 22:46

Niels wrote:

> hejsa er der nogen der har istykkelser de kan reportere om ??

Jeg har d.d. været ude og gå på Roskilde Fjord, jeg holdt mig dog til
steder, hvor jeg ved der kan vaddes...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Madsen

Dato : 29-01-06 11:07
Fra : Niels

Dato : 29-01-06 19:11

Nå men det her er jo osse computernørderne som snakker her(naivt af mig sårn
at tro at der var nogen der havde været uden for i den virkelige verden hehe

Men vi var sæl ude på nogle søer N for København og måle: Bagsvær(ved
Aldersvile 13 - 14 cm), Farum sø i Østenden ca 400 mtr fra udløbet 8-10
Cm(våger længere N på), Bastrup sø 11-14 cm (Ruinen ) og Burresø ved
badestranden i den Østlige ende 11-16 cm.
Frossen sne oven på isen kunne besværlig gøre målene så der er forbehold de
bringes.
--
MVH
Niels

Fra : Madsen

Dato : 29-01-06 21:13

Niels wrote:
> [...]
> Burresø ved badestranden i den Østlige ende 11-16 cm.
> Frossen sne oven på isen kunne besværlig gøre målene så der er

NU er vi ikke tankelæsere, så vi viste ikke at du mente søer på Sjæland!!!
--
Hilsen Madsen

Fra : Niels

Dato : 29-01-06 23:40

jeg ventede bare på den

Fra : Søren Nielsen

Dato : 30-01-06 17:35

"Niels" <nospam@.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> badestranden i den Østlige ende 11-16 cm.
> Frossen sne oven på isen kunne besværlig gøre målene så der er forbehold

Niels:
De søer du har været ude på, er de behørigt godkendte til færdsel på isen?
For ellers får du den mest slimede cyberlussing herfra. Eller du regner
måske med at samfundet redder dig, når du ligger og hyler på kanten?

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-06 18:33

det er simpelthen problemet med denne her gruppe ... alt går op i ævl og
bævl - regelrytteri/fedtspilleri og det er livet altså for kort til, så jeg
stopper med denne tråd !

Fra : Søren Nielsen

Dato : 31-01-06 19:35

"Niels" <none> skrev i en meddelelse
> det er simpelthen problemet med denne her gruppe ... alt går op i ævl og
> bævl - regelrytteri/fedtspilleri og det er livet altså for kort til, så
> [...]

De grønlandske kvinder plejer at gå ud på isen. og så bare smide sig. Hehe.

Vi ses Niels, skal nok huske dine støvler på torsdag.

Fra : Torben

Dato : 01-02-06 15:27

"Søren Nielsen" <mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> For ellers får du den mest slimede cyberlussing herfra. Eller du regner
> måske med at samfundet redder dig, når du ligger og hyler på kanten?

Færdsel på Isen er, behørigt godkendt eller ej, altid på eget ansvar,
ligesom livet - hvor "samfundet" redder dig fordi du faldt, blev kørt over
eller bare fik en lussing for at blive antaget for at være provokerende
(fiktivt tilfælde )

-Torben