Musimi ip tlf
Fra : Michael Archon Sequo~

Dato : 28-01-06 16:01

Hej,
jeg har en IP tlf. Musimi konto, hvor det er billigt at ringe til udlandet.

kender I en serivce, hvor man kan ringe fra sin mobil til en "proxy" i
DK, der ringer videre gennem sin IP tlf konto, fordi DK takst fra mobil
+ udlands IP takst er langt billigere end Telia's udlands takst.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 28-01-06 17:04

"Michael Archon Sequoia Nielsen" <mnielsen@DELDELDELcvmt.dk> skrev i

> [...]

> DK, der ringer videre gennem sin IP tlf konto, fordi DK takst fra
> mobil + udlands IP takst er langt billigere end Telia's udlands takst.

Du kan oprette et ekstra nummer hos Musimi, og vælge at dét nummer skal
give dig en ny klartone, efter at du har indtastet en selvvalgt PIN-kode.
Du betaler nu for opkaldet til dit Musimi-nummer og Musimis billige
udlandstakst oven i.

-cb

Fra : Michael Archon Sequo~

Dato : 28-01-06 17:52

Claus E Beyer wrote:
> [...]
> give dig en ny klartone, efter at du har indtastet en selvvalgt PIN-kode.
> Du betaler nu for opkaldet til dit Musimi-nummer og Musimis billige

Ja det sidder jeg og leger med nu. Det virker til danske numre, men ikke
udenlandske. Den laegger bare paa efter at indtaste det udenlandske nummer.
Det er USA: iptlf nr + pinkode# + 001 + usa nummer.

skal man bruge en anden udenlandskode end 001 naar det er gennem dialtone?

Fra : Claus E Beyer

Dato : 29-01-06 06:41

> [...]
> ikke udenlandske. Den laegger bare paa efter at indtaste det
> udenlandske nummer. Det er USA: iptlf nr + pinkode# + 001 + usa

Jeg bruger det ofte til Tyskland og Spanien uden problemer.

Husker du at holde pauser ved "+"? Iptlf nr + pinkode# + 001...?

> skal man bruge en anden udenlandskode end 001 naar det er gennem
> dialtone?

Nej.

-cb

Fra : Michael Archon Sequo~

Dato : 29-01-06 23:13

Claus E Beyer wrote:

> Jeg bruger det ofte til Tyskland og Spanien uden problemer.
>
> Husker du at holde pauser ved "+"? Iptlf nr + pinkode# + 001...?

Jeg kan se, at mange har problemer med udlandsopkald denne weekend.