Stærke boblekuverter
Fra : Mogens

Dato : 28-01-06 15:47

Jeg bruger pt. Jiffy bags (forede boblekuverter) af mærket Mail Lite
Gold. Problemet er at de desværre er for sarte i overfladen, og vi ofte
har problemer med at pakkerne beskadiges under transporten med mistede
varer til følge. Desuden er det et problem at limen i siderne ikke er
stærk nok, så vi oplever lejlighedsvist at presset på kuverten får
siderne til at "gå op i limningen" grundet produkternes pres indefra.

Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen som kender et produkt som er
stærkt og stadig let (af hensyn til udlandsporto). Jeg mindes at have
set nogle kuverter hvor materialet er en slags superstærkt filtvæv.

Mogens

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-01-06 16:26

"Mogens" wrote

> Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen som kender et produkt som er
> stærkt og stadig let (af hensyn til udlandsporto). Jeg mindes at have set
> nogle kuverter hvor materialet er en slags superstærkt filtvæv.

Jeps det hedder Tyvek

Konvolut Danmark har prøveposer lavet af Tyvek i deres sortiment

Deres website/webkatalog er noget ringe at finde rundt i
http://www.konvolut.dk/sw9622.asp

Prøv at kontakte dem
http://lettershop.inforce.dk/sw13717.asp

- Peter

Fra : Mogens

Dato : 29-01-06 20:26

Peter Lykkegaard wrote:
> [...]
>
> Konvolut Danmark har prøveposer lavet af Tyvek i deres sortiment
>
> Deres website/webkatalog er noget ringe at finde rundt i

Tusind tak Peter. Det lyder til at være det jeg søger

Mogens