Live streaming hardware
Fra : Ricko.

Dato : 28-01-06 15:00

Er der ikke nogle der har nogle bud på hvad jeg og en kammerat skal bruge af
udstyr for at få et live streaming kamera i gang på vores hjemmesider, hvad
det angår vores pc , er det ikke noget prob. xp pro , og power nok , men
hvad skal vi kikke efter til at få det i gang , vi har begge webcam på vores
sider , men vil gerne videre med live streaming .
håber der er hjælp at hente .

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Ricko.

Dato : 28-01-06 15:03

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men hvad skal vi kikke efter til at få det i gang , vi har begge webcam på
> vores sider , men vil gerne videre med live streaming .

Glemte at skrive at det skal kunne holde til 7-24 timer

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-01-06 15:38

Hej!

Ricko. wrote:

> "Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> Glemte at skrive at det skal kunne holde til 7-24 timer

Kig på Internetkameraer fra Axis. Selv de "billige" er i god kvalitet og
stabiliteten er iorden. De er nemme at integrere på hjemmesider...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

http://www.fireflyseason2.com/

Fra : Ricko.

Dato : 28-01-06 16:14

> Hej!

> Kig på Internetkameraer fra Axis. Selv de "billige" er i god kvalitet og
> stabiliteten er iorden. De er nemme at integrere på hjemmesider...

Helt i orden , så et par stk , til under 2 kilo i farten , kontakter
forhandler og taler med ham .

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-01-06 18:02

Hej!

Ricko. wrote:
> Helt i orden , så et par stk , til under 2 kilo i farten , kontakter
> forhandler og taler med ham .

God plan :)

Fra : Ricko.

Dato : 29-01-06 08:10

> Hej!

> God plan :)
Har også fået denne forslået
http://www.unev.dk/view.aspx?artikel_id=384

Men om det vil virke på en hjemmeside er jeg ikke helt klar over , det er
løsningen uden powerpoint jeg mener