Adapter....
Fra : Mich@el

Dato : 28-01-06 14:33

Hej.

Jeg har lige installeret Skype, og har i den forbindelse købt mig et
Sennheiser pc 150 headset.

Jeg er nu blevet trær af nåj jeg skal skifte mellem headsæt og højtalere,
findes der en adapter hvor man får 2 stik til rådighed bag på PC`en, i
stedet for den ene udgang man har nu. ?

Mvh.
Mick.

Fra : Klaus H

Dato : 28-01-06 17:41

"Mich@el" <xxxxx@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er nu blevet trær af nåj jeg skal skifte mellem headsæt og højtalere,
> findes der en adapter hvor man får 2 stik til rådighed bag på PC`en, i

Jeps. Også kaldet y- jack splitter. Har lige købt i Bilka.

Klaus H

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-01-06 20:35

> [...]
>
> Jeg er nu blevet trær af nåj jeg skal skifte mellem headsæt og højtalere,
> findes der en adapter hvor man får 2 stik til rådighed bag på PC`en, i

15 kr.
http://www.thansen.dk/products.asp?c=652899051&n=672763476

Kurt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-01-06 20:48

"Mich@el" <xxxxx@c.dk> wrote in message

> Jeg er nu blevet trær af nåj jeg skal skifte mellem headsæt og højtalere,
> findes der en adapter hvor man får 2 stik til rådighed bag på PC`en, i
> stedet for den ene udgang man har nu. ?

Ja fx http://www.computer-parts.dk/cgi-bin/shop/HE-280B.html

Så har du seperate instillinger for dit headset.. alså behøver du ikke rode
med lydinstillinger hele tiden for at slå mikrofon fra/til osv

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-01-06 21:19

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
> "Mich@el" <xxxxx@c.dk> wrote in message

> Ja fx http://www.computer-parts.dk/cgi-bin/shop/HE-280B.html

nårr aout of stock, når så dur den jo nok ikke men så

Fra : isfugl

Dato : 18-02-06 22:07

Mich@el wrote:

> [...]
>
> Jeg er nu blevet trær af nåj jeg skal skifte mellem headsæt og højtalere,
> findes der en adapter hvor man får 2 stik til rådighed bag på PC`en, i

Så en Sandberg ting, hos TDC den anden dag, en lille rund boks, hvor man
satte sine højtaler i et stik, og headset i et andet, så sad der en lille
sød skifte knap på toppen