Læse fra database
Fra : Mathias Mejborn

Dato : 28-01-06 12:47

Hej gruppe.

Jeg har lidt problemer med at hente data ud fra min MySQL database.
Scriptet ser sådan her ud:

www.mejborn.net/test/phps/index_statistik.phps

Og resultatet af det den skal udfører kan ses her:

www.mejborn.net/test

Den skal ovre i statistik menuen til højre skrive hvor mange brugere der
ialt er på siden.

Nogen der har en ide til hvad jeg gør galt?

Mathias Mejborn

Fra : Jan Bachman

Dato : 28-01-06 19:33

On Sat, 28 Jan 2006 12:46:43 +0100, Mathias Mejborn
<mathias@mejborn.net> wrote:

>Nogen der har en ide til hvad jeg gør galt?

Et gæt:
$d_gbruger[0]

/Jan

Fra : Michael Zedeler

Dato : 28-01-06 23:00

Jan Bachman wrote:

> Et gæt:
> $d_gbruger[0]

Det er nu også temmelig mærkeligt at smide en løkke omkring, når det
alligevel skal skrives ud en og kun en gang. Desuden synes jeg at der
mangler en blok omkring løkkens indhold (altså while(<noget>) { <noget
andet>} frem for bare while(<noget>)). Jeg er i tvivl om hvordan php
opfører sig når man undlader den som Matthias har gjort det. Umiddelbart
synes jeg at det burde give en syntaksfejl.

Mvh. Michael.
Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf