Surftown og slette post
Fra : Freya

Dato : 28-01-06 11:55

Hejsa har problemer med at slette en post på mit surf town domæne med php og
mysql database, vil gerne lave det sådanne at man via en administrationsside
kan slette poster.

Har prøvet lidt af alt i den dokumentation jeg har på PHPen og mysql.

Er der en venlig sjæl der kan give et hint til en syntax for dette.

Hilsen

Freya

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-01-06 14:20

Freya wrote on 28-01-2006 :
> Hejsa har problemer med at slette en post på mit surf town domæne med php og
> mysql database, vil gerne lave det sådanne at man via en administrationsside
> kan slette poster.

Poster i databasen ? har du et administrationssystem eller hvad ?

> Er der en venlig sjæl der kan give et hint til en syntax for dette.

Hvis det er i MySQL du vil slette skal du jo bare bruge DELETE FROM
<tabel> WHERE .....

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly
by."
- Douglas Adams

Fra : Johnny Sørensen

Dato : 28-01-06 14:59

Freya wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
>
> Freya
>
> Det lyder som om du savner et CMS system hvor alt admin. foregår direkte i
din browser.

http://www.phpfusion.dk/ har et rigitgt godt system, og så er det oven i købet
ganske gratis. Jeg har lavet flere sider med deres system bla.
www.annoncesiden.dk og www.smsbutikken.com

Venlig hilsen
Johnny Sørensen

- Pædagogiske tutorials på dansk