Browser
stl_s 3840
arlet 2470
hurtig opslag i firefox?
Fra : Søren

Dato : 28-01-06 11:50

hvad betyder "hurtig opslag" i menuen foretrukne i firefox,
og hvordan bruges det?
der står nogle links bla. andet google, men hvis jeg klikker på dem kommer
jeg bare til google.
hvad er lige det hurtige i det??

Søren

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-01-06 13:00

Den 28-01-06 11.50 skrev Søren følgende:
> hvad betyder "hurtig opslag" i menuen foretrukne i firefox,
> og hvordan bruges det?

Det er bogmærker, der gør det muligt at søge via nøgleord i
adressefeltet. Du skal ikke bruge selve bogmærket, i stedet skriver du
google "søgeord" i adressefeltet og trykker på Enter. Skriver du wp
"søgeord", søges i Wikipedia efter engelske artikler, skriver du i
stedet wpdk "søgeord" søges efter danske artikler.

Du kan oprette dine egne nøgleord til søgninger, tjek afsnittet
Funktionelt adressefelt her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-brug.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slip musen fri, og styr i stedet computeren lynhurtigt med tastaturgenveje.

Fra : Søren

Dato : 28-01-06 13:50

> [...]
> adressefeltet og trykker på Enter. Skriver du wp "søgeord", søges i
> Wikipedia efter engelske artikler, skriver du i stedet wpdk "søgeord"

ok, det var jo ganske smart

Søren