Debian:: Menu valg i dselect i stedet for ~
Fra : Christian Bruun

Dato : 28-01-06 00:47

Hejsa,

Hvordan ændrer jeg måden spørgsmål hvorpå dpkg spørg om diverse når
man installere pakker? (Altså man får når man installere muligheden
for at vælge tekstmode, dialog, og adskillige X muligheder)

Mvh
Christian Bruun

Fra : Jacob Gaarde

Dato : 28-01-06 08:37

On Sat, 28 Jan 2006 00:47:22 +0100
Christian Bruun <christian@kollegiegaarden.dk> wrote:

> [...]
> man installere pakker? (Altså man får når man installere muligheden
> for at vælge tekstmode, dialog, og adskillige X muligheder)

dpkg-reconfigure debconf ?

--
//Jacob Gaarde
//Dont reply to my (aparent) e-mail address. Instead Use

Fra : Christian Bruun

Dato : 28-01-06 12:14

Hej Jacob

>dpkg-reconfigure debconf ?

Jeps, det var den Tak for det, jeg havde prøvet en del før men
ikke den...

Christian