Sony Ericsson K750 --> W800
Fra : Solvang

Dato : 27-01-06 14:06

Hej
Hvordan kan jeg lægge firmware fra w800 over i en k750 ??
- og hvor kan jeg finde firmwaren??

Fra : Peter

Dato : 28-01-06 09:36

Hej.

> Hvordan kan jeg lægge firmware fra w800 over i en k750 ??
> - og hvor kan jeg finde firmwaren??

De fleste unlockere kan vist gøre det for ca. 150.-
Men tænk over hvad du gør.....

1. Hvis der senere kommer en ny firmware til telefonen (nu W800i), så vil du
ikke kunne opdatere selv via internettet.
SonyErricssons Firmware-Server vil se den som en K750i, da serienummeret
(IMEI ?) ikke udskiftes.
Hvilket så igen betyder at din telefon skal forbi en unlocker igen for at få
den nye firmware.....(= 150.- igen.....)

2. Garantien bortfalder.

Jeg har også gerne ville have min opdateret, men de få ekstra ting jeg
vinder, mener jeg ikke opvejes af det besvær det vil give.

Mvh.
Peter

Fra : solvang

Dato : 28-01-06 09:41

"Peter" <pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.

> Jeg har også gerne ville have min opdateret, men de få ekstra ting jeg
> vinder, mener jeg ikke opvejes af det besvær det vil give.

softwaren til w800 giver meget højre og bedre lyd til dit håndfrisæt i
bilen, på en k750 !!

Fra : Peter

Dato : 28-01-06 10:21

Hej.

> softwaren til w800 giver meget højre og bedre lyd til dit håndfrisæt i
> bilen, på en k750 !!

Og hvor har du så det fra ??
Kilde ??

Mvh.
Peter

Fra : solvang

Dato : 28-01-06 13:08

> Hej.

> Og hvor har du så det fra ??
Jeg har prøvet på flere....
Der kom en opgradering til k750, det hjalp, men ikke nok!

Fra : Pistolprinsen

Dato : 28-01-06 13:07

> softwaren til w800 giver meget højre og bedre lyd til dit håndfrisæt i
> bilen, på en k750 !!

Altså, hvis man vil "opgradere" sin K750i til en W800, KUN fordi det giver
bedre lyd, så er det da dumt!!!

Alt lyd i bilen kører da bare over MMR-60 og så er det problem da løst -
uanset, hvilken sony-Ericsson du har (når blot den har Fastport,
selvfølgelig

Pistolprinsen

Fra : solvang

Dato : 28-01-06 13:11

"Pistolprinsen" <@> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Alt lyd i bilen kører da bare over MMR-60 og så er det problem da løst -
> uanset, hvilken sony-Ericsson du har (når blot den har Fastport,
Det er da muligt, - men hvordan vil din fast montering så se ud??

Fra : Pistolprinsen

Dato : 28-01-06 15:00

> Det er da muligt, - men hvordan vil din fast montering så se ud??

Fast montering?!?

Pistolprinsen

Fra : solvang

Dato : 28-01-06 20:37

"Pistolprinsen" <@> skrev i en meddelelse

i bilen = fast montering...

Fra : Pistolprinsen

Dato : 28-01-06 21:10

Altså i bilen ligger telefonen vel bare på instrument-panelet eller i
lommen...

Det er jo en MOBIL!
Så det er vel ikke meningen at den skal fast-monteres!

Nåh, det er vel bare mig, men min mobil er altså MOBIL

Jeg har i hvert fald normalt blot min mobil liggende på instrument panelet,
når jeg er ude at køre.
Det kan ikke engang betale sig at begynde på at lade mobilen op i bilen, da
alle moderne mobil-telefoner kan holde - ja, flere uger med strøm, og jeg
lader alligevel altid min op hver nat over...

Nåh, men hvorom alting er, så kan du nok høre, at jeg intet aner til eller
om fast-montering af mobilen i bilen - hvilket jeg da heller ikke syntes
fremgik af det første indlæg i tråden..

Så, jeg kan desværre ikke hjælpe...

mvh.,

Pistolprinsen