TV-tuner problem med ekko
Fra : Morten Lassen

Dato : 27-01-06 11:46

Hej
Jeg har et problem med Power Cinema 4 og et phillips tv-tunerkort på
en Medion MD8008. PC4 sender lyden fra TV-signalet ud i både Wave og
TV-modtager kanalen (dem man se se i lyd indstillinger) og dermed
hører man lyden i ekko. Hvis jeg slår lyden helt fra i enten Wave
eller TV-modtager virker det fint, men lyden er klart best i
TV-modtager kanalen.
Power Cinema 2 og andre TV Capture programmer sender kun lyd ud i
TV-modtager-kanalen.

Hvordan fixer man det? Jeg kan jo ikke være rigtigt at jeg skal slå
Wave fra og til hvergang jeg benytter PC4.
Mvh. Morten

Fra : Anders Pedersen

Dato : 28-01-06 11:05

Den 27.01.2006 kl. 11:45:57 skrev Morten Lassen <molassen@hotmail.com>:

> Hej
> Jeg har et problem med Power Cinema 4 og et phillips tv-tunerkort på
> en Medion MD8008.
Der er dette kort der sidder i pcen
www.kortlink.dk/2cyk
Hvis ikke du har sat andet kort i.

> [...]
> TV-modtager kanalen.
> Power Cinema 2 og andre TV Capture programmer sender kun lyd ud i

Hvilken indgang optager pc4 fra?
Du kan jo slå tvtuneraudio fra

> Hvordan fixer man det? Jeg kan jo ikke være rigtigt at jeg skal slå
> Wave fra og til hvergang jeg benytter PC4.
Den mulighed jeg kan finde frem til er at sætte
pc4 til lun at bruge tvtuneraudio
Eller så et andet tvprogram

Nu kender jeg ikke powercinema
--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Morten Lassen

Dato : 30-01-06 14:25

On Sat, 28 Jan 2006 11:04:39 +0100, "Anders Pedersen"
<anders.boeghNOSPAM@jubii.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvilken indgang optager pc4 fra?
>Du kan jo slå tvtuneraudio fra

>Den mulighed jeg kan finde frem til er at sætte

Ja - det er det kort du nævner.
Desværre kan jeg i PC4 ikke angive hvorfra eller hvortil lyden skal
sendes.