Vil ikke starte
Fra : heuten

Dato : 27-01-06 19:12

Hej

Jeg har haft en computer stående ude i min gang som jeg brugte til lidt
webserver og ftp, den havde stået tændt i omkring 60 dage men så fik jeg
mig en ny harddisk som jeg ville sætte i, det gik os fint til jeg ville
starte maskinen igen, nu kommer der ikke andet ind en lille "død" blink fra
den grønne knap og så sker der ikke mere. Har prøvet alt jeg kunne finde på
men med samme resultat, nogen der har en ide om hvad problemet kan være?

Fra : Taba

Dato : 28-01-06 00:39

> [...]
> på
> men med samme resultat, nogen der har en ide om hvad problemet kan være?

Det lyder som en for svag strømforsyning, eller en kortslutning et sted i
systemet. Umiddelbart hælder jeg til den lille strømforsyning.

/Taba

Fra : heuten

Dato : 28-01-06 13:44

"Taba" <fuck.spammers@4.ever> wrote in

> Det lyder som en for svag strømforsyning, eller en kortslutning et
> sted i systemet. Umiddelbart hælder jeg til den lille strømforsyning.
>
> /Taba

Havde en anden strømforsyning liggende så prøvede at skifte, og det virkede
:D

takker