Fårs erotiske appetit ctr kvinders
Fra : Bo Warming

Dato : 26-01-06 10:32

Får, der ledes ind til vædder, kan blive bollet med mellemrum ½
min, og så igen efter 2 min og så 8 min og så ½ time og så 5 timer og
gaaab, hvis
bukken har en og samme partner, -

- men hvis forskelligt får,
så efter ½ min og 1½ min og 3 min og 9 min og 15 min og 21 min og 27
min osv

Præsident Cooledge ca 1927 beså mønsterlandbrug og guiden fortalte,
at
avlshannen ku 20 gange i døgnet, og præsidentfruen der var med,
vitsede drilsk "Sig det til min mand" -
- og han replicerede til guiden "er det med samme hun hver gang", og
guiden svarede "Nej med forskellig hun, der skal befrugtes, dette er
en avlsstation" og præsidenten svarede "Sig det til min kone"

Jo der er science bag Wilstrups, Vinterbergs og min
sædblærespændingsnak, ej ammestuesnak

Vandrehistorien er næppe sand, Cooledge var kristenpuritaner, men han
har dannet navn til fænomenet i et af de tidsskrifter jeg nævner og i
reproduktions-biologiske lærebøger, jeg brugte på mit studium
Mine tal er måske en _anelse_ fejlhusket, men tendensen er klar -
liderlighed er multifaktoriel, og "trykket" på kirtlerne spiller ind

MEN OVERMENNESKER, KVINDER, er en helt anden boldgade:

" A woman will flirt with anyone in the world as long as
other people are looking on.Oscar Wilde, The picture of Dorian Gray,
1891

--------------

" Den gennemsnitlige person anser sig ikke for at være det.
Larry Lorenzoni

" Den, som keder sig alene, er heller ikke underholdende på
tomandshånd. Ben Kingsley

Sexundervisning er erobret af bøsser og antiracister, men burde oplyse
om facts såsom sædblærespænding, som manden bør kende til for at ikke
skuffe kvinden ved at komme for hurtigt.

Klar en hurtig spiller før daten, så du evner at gøre dig kostbar,
altså glem ej pisken. Så kan du komme samtidig med kæresten og ikke
blive beskyldt for prematur-ejakulation.

Hvis sådanne håndværkerfacts indgik i sexualundervisningen i
folkeskolen kunne den evt kanoniseres, men kanonisering via det fri
marked og bodegasnak er altid LANGT bedre end videnskab,stat og lærere

" Der er ingen bedre kosmetik end lykke. Lady Blessi