"3 extremes":Menneskehud brugt som læder
Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-06 09:17

Filmen "Three extremes" i VesterVovVov er vanlig China-bashing, nu med
pjat-sensationen "I Kina spiser de fostre".

VESTEN ER SINDSYG, at den straffer usømmelig omgang med dødt kød, som
om det var en forbrydelse med et offer.

" Vanvid er yderst sjældent hos individer, men udbredt hos
grupper, partier, folk og epoker. " Nietzsche

Når en "kunstner" pisser på en mur eller binder bøger ind i
menneskehud
http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=431067
så er det pludselig installation og happening.
Død hud brugtes af en sær fangevogter i Buchenwald kz til at lave en
lampeskærm, og straks lejrledelsen hørte om det, straffede de hårdt
denne letfærdige omgang med lig.
Dels var nazi-toppen latterligt snerpet (prostitutions-kritik fylder
mere end jøde-kritik i Mein Kampf), dels vidste man at man ville tabe
krigen, og skulle stå til regnskab for brug af arbejdsløse jøder som
"trækdyr" i arbejdslejre, og at uanset hvor humant man tacklede
krigens produktions-behov ville alt blive forvrænget.
Allerede i WW1 havde UK-krigspropaganda fabrikeret myten om at der
lavedes sæbe af lig hos de "barbariske hunner".
Tyskerne er effektivere kemikere og har aldrig seriøst overvejet at
smelte fedt af lig for at genbruge, slet ikke lig der var magre.
Tyskerne og japanerne har altid været genier til genbrug, og når
Auschwitz havde sko og hår på lager i store mængder, skyldes det
krigs-dikteret sparsommelighed. Fanger sendtes ud til landsbyer og
handlede/byttede fodtøj så intet gik til spilde, og intet taler for at
de mange gode genbrugssko var især fra henrettede fanger.

Fra : Martin

Dato : 20-01-06 09:32

Bo Warming skrev:

> [...]
> menneskehud
> http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=431067
> så er det pludselig installation og happening.

DR1 radioavisen for nogle måneder siden, fortalte historien om en
østrigsk kunstner der i sit kunstneriske virke havde nedbrudt et
haveskur, bygget det om til en båd og sejlet ned ad en flod og bygget
det op igen. Der var dermed tale om en kunstnerisk happening der fik
meget positiv omtale.
Radioavisens kommentar var kort; "Havde det været i Pakistan ville man
kalde det simpel overlevelse".

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-06 11:49

"Martin" <Nexus1@lab.org> wrote in message
Bo Warming skrev:
> [...]

meget positiv omtale.
Radioavisens kommentar var kort; "Havde det været i Pakistan ville man

BW: Ja, stakkels journalister der skal kombinere at være sjove og
godhedspropagandistiske døgnet rundt.
DR og øvrige medier er ansat til at passivisere og underholde, men da
de skal være politiske korrekte dvs have medlidenhed med alt svagt, så
er de hårdt trængt mht at opfinde nyheder, som folk gider.
Derfor tager de retsvæsenet og katastrofehjælp som samarbejdspartnere.
"Fingerburger sender hende ni år i fængsel" lyder overskriften i EB dd
om pige der løj at hun bed i en menneskefinger på Wendy-burgerbar
De californiske dommere har også givet hende 120 mio kr at betale i
erstatning for spøgen, som aldrig blev troet af nogen, så den kunne
skade restaurantskædens omdømme.Her ser du dommere som stikirenddrenge
for medierne.At domme skal have retfærdighed i forhold til sket skade,
blæser man på for at skabe nyheder

Samme seriøse side 21 oplyser om bortdømmelse af Faria fra
BigBrotherTV i UK for at have FORTALT at hun engang tissede i en vens
te.
Ja, pis er godt emne, men journalister er forhindret i at benytte det
konstruktivt, videnskabeligt samfundsgavnligt som jeg gør, for ingen
tør gå i flæsket på matriarkatets store tabuer.
Så disse midelmådigheder må kede os med provokation for provokationens
skyld tsk tsk
Politisk korrekthed er om _ lav profil vedr alt væsentligt_ - godhed
mod muslimer o.lign skal fremstå som tidens store totalpositive
religion og skal overskygge alt vigtigt.

"Ikke hver eneste nyhed bør offentliggøres. De der kontrollerer
nyhedsprolitikken, bør tilstræbe at få hver enkelt nyhed til at tjene
bestemte formål." Vor tids læremester Goebbels, propagandaminister for
Hitler.