Skadelig PITY ifl. Ronald Reagan
Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-06 07:31

Skadelig PITY ifl. Ronald Reagan

"The most terrifying words in the English language are: I'm from the
government and I'm here to help." Ronald Reagan

Indien klarer sig nogenlunde - de udnyttedes junglelovsagtigt af
briterne, og voksede med opgaven. Og havde inden da haft muslimer som
ond fjende, så de lærte at stramme sig an. Kina og Japan klarer sig
allerbedst, ved aldrig at have fået ulandshjælp
Men hvor ulandshjælp er givet ses enorm ulighed og meget langsom
økonomisk udvikling

Jesus YNKEDES over spledalske og hjalp dem, men hans kur var at få dem
til at TRO PÅ EGNE KRÆFTER, via placebo-besværgelser.

Anden ynk er katastrofal - holder folk tilbage og skal blot skabe job
til og respekt om den åh-så-gode giver.

Men medlidenhed har en god presse....

I sig selv er empati hverken en god eller en dårlig egenskab. Det er
evnen til at gennemskue rivalens pokerfjæs og indse hvad er godt for
fællesskabet. Bruges indsigten til at styrke land eller gruppe, så
gavnes alle på sigt. Bruges empati pusheragtigt til at finde
nødlidende og sætte dem i afhngighedsforhold, eje dem, så er det roden
til næsten alt ondt, og har i DK udviklet sig fra almindeligt
skadeligt velfærds-formynderi til katastrofal muslim-import, fordi
pamperne er blevet så narkotisk afhængige af at udvide
behandlerimperierne, at danske børn, syge, gamle ikke er dem nok, men
fupflygtnigne fra den tredie-verden er mere spændende og sexede jfv
følgende kommune-indrømmelse.

"Mange behandlere siger, at for første gang i deres professionelle liv
har de oplevet, at de havde lyst til at lave det professionelle forhld
om til et egentligt venskab. En del kvinder beretter at de bliver
sexuelt tiltrukket af disse mænd, som har en holdning og en sexuel
udstråling, som er *yderst pirrende* for dem." Håndbog om Indvandrere
og flygtninge, Forlaget Kommuneinformation. 1991

"It is a strange simple economy of this world- people only gets what
they give -and those who have not enough imagination to perceive the
mere outward of things,and feel pity what pity can they give except
scorn. Oscar Wilde

To show pity is felt as a sign of contempt, because one has clearly
ceased to be an object of fear as soon as one is pitied.Nietzsche

"The gilded sheath of pity conceals the dagger of envy. Nietzsche

"Intet dyr er så lavt, at det ikke føler lidt medynk, men jeg føler
ingen medynk og derfor er jeg et dyr "Richard3" William Shakespeare

Alle lande har ordsprog om "hjælp mig ikke op, før jeg er faldet", men
ulykken startede nok længe før Shakespeare, bl.a. da usikre kvinder så
at en svag mand kan de særlig nemt vikle om deres lillefinger, så det
belønnedes af være svag.

"To be loved at first sight, a man should have at the same time
something to respect and something to pity in his face.
Stendhal

"Vi er her fra kommunen og skal hjælpe dig", siger de tvangsfjernende
psykologer til den 11 årige glædespige fra Tønder og hun hader dem
stadig trods ugers velmenende terapi, for hun nød opmærksomhed og
popularitet hos voksne(EB15jan) og følte sig ikke sexmisbrugt dvs var
ikke sexmisbrugt.

Hun forsvarer sin far, men staten tilgodeser kun egne behov, aldrig
de behandledes.

Fra : sdsf

Dato : 17-01-06 11:00

Bo Warming skrev:
> [...]
> ond fjende, så de lærte at stramme sig an. Kina og Japan klarer sig
> allerbedst, ved aldrig at have fået ulandshjælp
Det hele har en meget simpel forklaring, som er meget vanskelig at
acceptere, selv for frisindede BW:

http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_intelligence

> [...]

> ikke sexmisbrugt.
>
> Hun forsvarer sin far, men staten tilgodeser kun egne behov, aldrig

Staten tilgodeser DINE behov. Hvis samfundet ikke fungerede ville du
ikke kunne modtage din månedlige chek fra det offentlige.

Hvis vi nedlagde skolerne og startede som prostituerede og tiggere
når vi var omkring 10 år, ville danmark hurtigt ende som én stor
KZ-lejer for at bruge dine egne ord.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-06 15:32

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message
> Det hele har en meget simpel forklaring, som er meget vanskelig at
> acceptere, selv for frisindede BW:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_intelligence

jeg kan sagtens acceptere at du tror på psykearv.
Men forklar i egne ord hvorfor du fornemmer sammenhæng mellem race og
medfødt intelligens
Uracistiske mig tror på social arv.

> Staten tilgodeser DINE behov. Hvis samfundet ikke fungerede ville du
> ikke kunne modtage din månedlige chek fra det offentlige.

Min pension er få tusind kr - jeg ernærer mig især som samfundsnyttig
bolighaj.

> Hvis vi nedlagde skolerne og startede som prostituerede og tiggere
> når vi var omkring 10 år, ville danmark hurtigt ende som én stor
> KZ-lejer for at bruge dine egne ord.

Skoler ville blive bedre end de private idag, hvis vi nedlagde de
statslige og tillod forældre selv at ansætte lærere

Vi ville blive harmoniske som Japan hvis vi lod alle gøre hvad de er
gode til, og hvis en Tønderpige kan overgå Madonna i timeløn ved at
sprede ben, så tillykke med det.
Glædespige er godt ord for den 10 og 11 årige før psykologer overgik
Gestapo i ondskab

Fra : sdsf

Dato : 17-01-06 15:55

Bo Warming skrev:

> jeg kan sagtens acceptere at du tror på psykearv.
Der er ikke tale om TRO, men om vel-dokumenterede fakta.

> Men forklar i egne ord hvorfor du fornemmer sammenhæng mellem race og
> medfødt intelligens.
Nej, det skal jeg ikke forklare i egne ord.
Det er allerede gjort særdelse kompetent i ovenstående link til
wikipedia.

> Uracistiske mig tror på social arv.
Det sociale har også en betydning, det bestrider vist ingen.

> Vi ville blive harmoniske som Japan hvis vi lod alle gøre hvad de er
> gode til, og hvis en Tønderpige kan overgå Madonna i timeløn ved at
> sprede ben, så tillykke med det.
Med den timeløn er der jo så ingen grund til at gå i skole.
Indtjeningen beskattes ikke, så der bliver ikke noget grundlag
for månedlige check.
Måske du selv må ned på gaden som trækker-karl.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-06 17:10

> Der er ikke tale om TRO, men om vel-dokumenterede fakta.

Der er for mange variable til at der kan tales om bevis
Hvis du har forstået, så forklar i egne ord

> Nej, det skal jeg ikke forklare i egne ord.
> Det er allerede gjort særdelse kompetent i ovenstående link til
> wikipedia.

> Det sociale har også en betydning, det bestrider vist ingen.

Måske miljø er altafgørende
idet nedarvet udseende skaber særligt miljø fx piger beundres som søde
og drenge er raske>

> Med den timeløn er der jo så ingen grund til at gå i skole.
> Indtjeningen beskattes ikke, så der bliver ikke noget grundlag
> for månedlige check.

Massagepiger får både overførselsindkomst og betaling fra kunder

Fra : sdsf

Dato : 17-01-06 18:46

Bo Warming skrev:
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message
>
> Der er for mange variable til at der kan tales om bevis
> Hvis du har forstået, så forklar i egne ord
Der er stærk korrelation mellem race og intelligens.
Selv om der er mange variable, så undersøger man bare
sammenhængen mellem 2 af dem. Man behøver ikke at kende den
kemi/genetik/fysiologi der ligger bag. Resultatet er nok.

> Måske miljø er altafgørende
Miljø har bestemt en betydning,
men der er genetikken der er forudsætningen.

Du kan ikke lære en med downs syndrom ret meget abstrakt
lige meget hvor meget du prøver.

> Massagepiger får både overførselsindkomst og betaling fra kunder
Ja de får også overførselsindkomst, men kun så længe der er langt i
mellem dem.
Men det ændre sig drastisk hvis det skulle gå efter dit hoved.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-06 22:28

> [...]
> sammenhængen mellem 2 af dem. Man behøver ikke at kende den
> kemi/genetik/fysiologi der ligger bag. Resultatet er nok.

Hvis korrelation og resultat er nok , så betyder sydeuropæernes
dobbelt så store appelsinforbrug af skandinavers, at appelsiner er
årsag til at de er mere sorthårede.
Der kan være een årsag til to virkninger - men de to virkninger er
ikke kausalt forbundne

> Miljø har bestemt en betydning,
> men der er genetikken der er forudsætningen.
>
> Du kan ikke lære en med downs syndrom ret meget abstrakt
> lige meget hvor meget du prøver.

Downs Syndrom og Føllingssyge mm er altomfattende "kemisk
hjernerystelse"
At der her er væsentligt link mellem DNA og IK, betyder ikke at
variationen af velfungerende mennesker er særlig påvirket af genetik,
andet end indirekte ved at rige forældre får rige børn.

> Ja de får også overførselsindkomst, men kun så længe der er langt i
> mellem dem.
> Men det ændre sig drastisk hvis det skulle gå efter dit hoved.

Selvfølgelig burde villa og bil konfiskeres hvis social bedrageri
afsløres, såsom at hæve bistand og være rig escortpige
Men for at forkæle muslimer har man gjort socialbedrageri næsten
straffrit