Fra en vred læser
Fra : Henri Gath

Dato : 09-01-06 00:27

Et lille manifest.

Lav en Omnitotalitarisme eller ærkefascisme baseret på både arv og kultur,
intimidation, krigerisk erobring, despoti. Lad den overleve og udbrede sig
med sværdet, trusler og omfattende aggression og opnå status som "from"
verdenreligion og der findes idioter, ignoranter, historie fatsvage,
tanketomme, utopister nok til at ikke fatte en skid og nærmest bane vejen
for denne vederstyggeligheds fremmarch, samt alment hjælpe den mod sit
endegyldige alverdensundertrykkende mål.

Denne syge ideologi burde manes tilbage til den udtørrede mudderpøl den
kommer fra, den burde møde den iskolde skulder, den burde kritiseres som den
totalitære fascisme den er, altid har været, vil altid være.

Alle muslimske manipulationer, slet skjulte trusler, alt deres løgnagtige
hykleri bør udstilles til almen spot og skue.

Ærligt og uden forskønnelse bør der uden den mindste sløvhed eller træghed
gribes i skalpellen og det islamiske lig skæres op så orme, maddiker og
råddenskaben vælter ud. Profeten var en tyran, en morder, en despot, en
forfængelig, grådig, farisæisk psykopat, den sande historie om hans
udflugter, dårlige undskyldninger, manipulationer og tydelige ønsker om
konflikt og erobring skal frem i lyset. Ligeledes skal den omfattende
erobringskrig der specielt kort efter hans død startede uden for den
Arabiske halvø.

Vi skal aldrig tillade at dumhed, historisk uvidenhed, kujoneri og patetisk
ønsketænkning, resulterer i at vi bliver snigmyrdet og overlistet i nattens
mulm og mørke!

Vi skal aldrig tillade at lade demokratiet erodere, stille med vinden, den
gode top muld forsvinde.

Vi skal aldrig tillade at friheden, selvstændigheden, individets frie valg
så meget som i det mindste kues og straffe hårdt alle dem som vil gøre det
og forsøger.

Vi skal ej heller frygte eller hade, men hæve os over begge og skue, ansigt
mod ansigt, med fast blik i øjnene den dæmon i øjnene, som rider over denne
verden uden hensyn.

Vi må ikke forfalde til naive begreber som respekt og hensyn,
totalitariteten og despotismen, fascismen og kommunismen samt islamismen
fortjener intet hensyn.

Vi må tvært i mod fordre af hver muslim at de gør deres stilling op og
spørge til dem, om de ønsker at bringe helvede over os og denne verden ?
Ønsker at stille sig med åbenlys eller tavs! Sympati på salafisternes side ?
Ønsker at holde hænderne beskyttende over den foragtelige menneskefjendske
kerne i islam som netop resulterer i verdens terrorister, jihadister og
uromagere og bekende sig til den tro som disse mennesker netop menes at
repæsentere ?

Dette er af største alvor, vi har kun set begyndelsen på genoptagelsen af
den tredie jihad.
Vores forfædre der måtte kæmpe i Tours i 732 og ved Wiens porte i 1683
vidste kun alt for godt hvor de havde islam, den har ikke forandret sig.
Islam har ikke glemt. Islam har aldrig givet op! Det er kun os der har
glemt. Det er kun os som er forandret. Det er kun os der har begravet
hovedet i Jorden.

Søvnen, ignorantismen, naiviteten, dumheden, ønsketænkningen, utopismen,
konspirationsidiotismen, frygten, hadet, vreden, alt har sin pris og prisen
bliver dyr i blod.

Fra : Tony

Dato : 09-01-06 01:16

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Søvnen, ignorantismen, naiviteten, dumheden, ønsketænkningen, utopismen,
> konspirationsidiotismen, frygten, hadet, vreden, alt har sin pris og

Glemte du ikke,- kilde:.BW ?

Tony

Fra : Henri Gath

Dato : 09-01-06 01:25

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Glemte du ikke,- kilde:.BW ?

øh, nej...det var ikke BW....

Fra : Tony

Dato : 09-01-06 18:12

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> øh, nej...det var ikke BW....

Så må du undskylde, jeg syntes bare at det lignede lidt.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-06 04:00

"Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in message
> Glemte du ikke,- kilde:.BW ?

Ofte har jeg nævnt kong Karl Martells stop for musliminvasion nær
Paris, i Poitier - ikke Tours - og at Politikens historiker Erling
Bjøl benægter slagets væsentlighed er en fejl

Kun få år før, 711, var araberkongen passeret Gib-el-tar, opkaldt
efter ham, - så hurtigt kan Islam trænge frem fra Europas sydspids til
midte

Gallerne-keltere-frankere havde næppe klaret det, hvis ikke
infrastruktur i Nordfrankrig var blevet forbedret af vikinger, der
erobrede Normandiet. - men selvom kongen ikke fik skat fra naboriger
evnede han hurtigt at samle rytterhær - men at få dem helt ud af
spanien, krævede Karl d Store og Holger Danske og 780 år

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 09-01-06 06:20

"Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in message

> Glemte du ikke,- kilde:.BW ?

Giv manden lidt mere credit end det, det her er langt bedre formuleret og
brugbart end BW plejer at være.

Fra : Martin

Dato : 09-01-06 09:19

C. H. Engelbrecht skrev:

> "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in message

> Giv manden lidt mere credit end det, det her er langt bedre formuleret og
> brugbart end BW plejer at være.

Ja, fordømmende hate-speech er faktisk ofte både velformuleret og
brugbart. Men anvendeligheden i det i forhold til at dæmme op for den
muslimske svøbe, er begrænset.

Vi skal have fakta. Masser af fakta.

Fra : Henri Gath

Dato : 09-01-06 09:49

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

C. H. Engelbrecht skrev:

> [...]

Ja, fordømmende hate-speech er faktisk ofte både velformuleret og
brugbart. Men anvendeligheden i det i forhold til at dæmme op for den

Hvad er det for fakta, du gerne vil have, som du ikke allerede har fået?

Fra : Martin

Dato : 09-01-06 10:11

Henri Gath skrev:

> [...]
> muslimske svøbe, er begrænset.
>
> Vi skal have fakta. Masser af fakta.
>
> Hvad er det for fakta, du gerne vil have, som du ikke allerede har fået?

Vi skal på et sobert plan blive ved med at smide fakta i hovedet på
folk. Kun gennem folkeligt ønske kan vi ændre på den slappe
udvisningstendens overfor f.eks kriminelle udlændinge uden dansk pas,
men med familie i DK, så tilhørsforholdet til familien vejer tungere
end ofrenes smerter og ar fra den kriminelle handling begået af
udlændingen.

Vi er grundlæggende enige i mangt og meget, jeg tror bare ikke du kan
råbe tvivlere op med din retorik. Den er for hadsk og skræmmende. Vi
er ikke ude i en Claudio A, slet ikke!! Jeg synes bare ikke det er
nødvendigt, men det er måske mig der er gammeldags.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-01-06 11:02

"Martin" <Nexus1@lab.org> on mandag 9. januar 2006 at 10:11 +0100 wrote:
> [...]
>er ikke ude i en Claudio A, slet ikke!! Jeg synes bare ikke det er
>nødvendigt, men det er måske mig der er gammeldags.

Gammeldags - ikke spor, blot en smule mere velovervejet. Hvis Gath og
konsorter tror at der nogle der gider at tage argumenter alvorligt, der
altid er pakket ind i nedgørende og mere eller mindre svinske kommentarer,
tager han jo fejl.
Ingen bryder sig om at blive møget til.
Det minder lidt om den gamle med "Først pisser de på os og bagefter siger
de, at vi lugter af pis"

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311