Er tiden ikke kommet til at sælge demokrat~
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 08-01-06 22:37

Jeg føler mig i hvert fald kraftig fristet til at helt at ignorere hvad de
måtte finde på inden hos centralregimet i København, sålænge at de ikke
løser den simple samfundsopgave, som det er at sikre fri bevægelighed til at
parkere sin bil uden at den pålægges urimelige afgifter.

Forsvandt de så bare ned i samfundet lommer til gavn for de svage i
samfundet, så kunne til det nød være spiseligt, men istedet for forsvinder
pengene ned i griske forretningsfolks lommer.

Stort set alle forretninger, som med hænderne på ryggen er blevet tvunget
til at stille et areal til rådighed for deres kunder, når de får
byggetilladelse til deres gigacentre laver en underholdsaftale om at dele
indtægten med et parkeringsselskab, som er parate til at æde den dårlige
omtale på trods af at de kun scorer 50% af indtægterne, mens resten
tilfalder bygherren (Dette er dokumenteret for åben skærm af DR.).

Jeg kan godt forstå bygherrerne. De ville helst belaste det omkringlæggende
bymiljø med kunderne og de ansattes biler (Hvis de overhovedet anser deres
ansatte for mennesker med en tilhørende ret til at købe en bil.).

De kunne bygge deres varehuse større, hvis de slap for parkeringspladserne.
Al den plads, som de nu ikke kan fylde på med varer på grund af nogle
byggeregulativer, mangler de indtægt på. Dette løser de så med disse
studehandler.

Jeg handler ikke med forretninger, som ikke stiller ubehæftede
parkeringspladser til rådighed. Jeg handler bla. i Stenløse centeret, hvor
der slet ingen restriktioner er og jeg har aldrig været ude for at der
manglede plads. Det er der også andre som gør, men det er åbentbart ikke nok
og så er der kun boycut af lovgiverne tilbage.

Jeg vil fremover undlade at stemme.
Jeg vil brede budskabet om ligegyldighed overfor deres påfund.
Jeg vil hylde når individet i de politiske grupperinger reagerer på egne
ambitioner frem for grupperingernes.

Frem for alt vil jeg sprede budskabet til udlandet om at vores styreform
ikke er et eksempel at følge.

Så kan de lære det, kan de.

Carsten Overgaard

Fra : Egon Stich

Dato : 09-01-06 16:17

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse

> Forsvandt de så bare ned i samfundet lommer til gavn for de svage i
> samfundet, så kunne til det nød være spiseligt, men istedet for forsvinder
> pengene ned i griske forretningsfolks lommer.

Er det ikke netop hele tanken bag de liberales privatiseringsbestræbelser?
At skaffe nye muligheder foir udnyttelse af befolkningen?

> [...]
nok
> og så er der kun boycut af lovgiverne tilbage.

Vent og se.
Deres omsætning skal såmænd nok falde.
Men så kan de jo lære, ikke at stemme på uduelige politikere, samt at gå ind
for privatisering.

MVH
Egon

Fra : Pjensen73

Dato : 10-01-06 21:50

> [...]
> Deres omsætning skal såmænd nok falde.
> Men så kan de jo lære, ikke at stemme på uduelige politikere, samt at gå ind

Her i Odense kan vi passene køre ud i Rosengårdscenteret og
Tarupcenteret. Her er det gratis at parkere, mens det koste røven ud af
bukserne at parkere inde i Odense bymidte.
Der er sågar eksempler på at folk har fået en parkeringsbøde, mens de
var henne og betale parkeringsafgift i automaten.