Jeg er en glad mand
Fra : Henri Gath

Dato : 01-01-06 23:33

Det er jeg fordi, Vesten har en næsten rystende militær overlegenhed i
forhold til de muslimske lande.....
Lad os for Guds skyld bevare den!

Fra : Tony

Dato : 03-01-06 00:04

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er jeg fordi, Vesten har en næsten rystende militær overlegenhed i
> forhold til de muslimske lande.....
> Lad os for Guds skyld bevare den!

Hvad hjælper Vestens militære overlegenhed, mod muslimsk snedighed.?

Tony

Fra : Henri Gath

Dato : 02-01-06 00:19

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad hjælper Vestens militære overlegenhed, mod muslimsk snedighed.?

Den hjælper kun, hvis man ikke er for svag til at bruge den..

Fra : Tony

Dato : 03-01-06 00:40

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Den hjælper kun, hvis man ikke er for svag til at bruge den..

Så er det jo godt at USA, har atombomben, den har de jo før vist, de tør
bruge.

Tony

Fra : Henri Gath

Dato : 02-01-06 00:55

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det jo godt at USA, har atombomben, den har de jo før vist, de tør
> bruge.

Ja, det er godt...måske det eneste, der kan redde vores vestlige
civilistaion. Du skal jo huske at muslimerne har masser af 5.
kolonnefolk..se bare denne gruppe med Kim Larsen, Allan Riise, Zeki, Croc og
Peter K. Nielsen..ren 5. kolonne!

Fra : Tony

Dato : 03-01-06 01:00

> [...]
> civilistaion. Du skal jo huske at muslimerne har masser af 5.
> kolonnefolk..se bare denne gruppe med Kim Larsen, Allan Riise, Zeki, Croc

Jamen, hvis bare de render rundt med turban, så er de da nemme at få øje på.

Tony

Fra : Henri Gath

Dato : 02-01-06 01:07

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, hvis bare de render rundt med turban, så er de da nemme at få øje
> på.

J, gid de gjorde...men de er betalt af fjenden til at optræde diskret...

Fra : Tony

Dato : 03-01-06 01:11

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> J, gid de gjorde...men de er betalt af fjenden til at optræde diskret...

Ja, så er de dårligt betalt, for jeg synes ikke de optræder særligt diskret
her i gruppen.

Tony

Fra : Henri Gath

Dato : 02-01-06 01:15

> Ja, så er de dårligt betalt, for jeg synes ikke de optræder særligt
> diskret her i gruppen.

Bare rolig...deres tid kommer, når regningen skal betales...

Fra : Tony

Dato : 03-01-06 01:18

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Bare rolig...deres tid kommer, når regningen skal betales...

Så må vi jo håbe at de har sparet lidt op.

Tony

Fra : Henri Gath

Dato : 02-01-06 01:26

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så må vi jo håbe at de har sparet lidt op.

Du er da en morsom mand?

Fra : Tony

Dato : 03-01-06 01:35

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Du er da en morsom mand?

Synes du ? Jeg synes ellers at emnet er for alvorligt til at der er noget at
grine af.

Tony

Fra : Henri Gath

Dato : 02-01-06 01:39

> Synes du ? Jeg synes ellers at emnet er for alvorligt til at der er noget
> at grine af.

Tja.....muhammdeanerne har overtaget landet i løbet af de næste 30-40
år...så det er da alvorligt.....men det kan de kun takket være alle de 5.
kolonne svin der balndt andet skriver i denne gruppe

Fra : Tony

Dato : 03-01-06 01:46

> [...]
> år...så det er da alvorligt.....men det kan de kun takket være alle de 5.
> kolonne svin der balndt andet skriver i denne gruppe

Ja, det må jeg sige, det lyder meget alvorligt .

Tony

Fra : Henri Gath

Dato : 02-01-06 01:54

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det må jeg sige, det lyder meget alvorligt .

hahhahahha....du ER en morsom mand...

Fra : Tony

Dato : 03-01-06 02:01

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> hahhahahha....du ER en morsom mand...

Jeg ser absolut intet morsomt i, at en flok svin som render rundt i 5
kolonner, har overtaget vores land om 30-40 år.
Gør du ?

Tony

Fra : Henri Gath

Dato : 02-01-06 02:13

> Jeg ser absolut intet morsomt i, at en flok svin som render rundt i 5
> kolonner, har overtaget vores land om 30-40 år.
> Gør du ?

OHOHOHOHOHOOHOHO...DU ER EN SYG MAND, TONY...OHOHOHOHOOHOH

Fra : Tony

Dato : 03-01-06 02:23

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse
>
> OHOHOHOHOHOOHOHO...DU ER EN SYG MAND, TONY...OHOHOHOHOOHOH

Den lader vi lige stå lidt.

Tony

Fra : NoTrabajo

Dato : 03-01-06 10:17

> [...]
> år...så det er da alvorligt.....men det kan de kun takket være alle
> de 5. kolonne svin der balndt andet skriver i denne gruppe

Er de mon direkte "5. kolonne svin" eller er de bare naive tåber?
--
NoTrabajo

Fra : Croc®

Dato : 03-01-06 13:52

On Mon, 2 Jan 2006 01:14:47 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Bare rolig...deres tid kommer, når regningen skal betales...

Du er forhåbentlig godt selv klar over at du kommer med en indirekte
trussel her? Du behøver ikke frygte noget fra min side, da jeg har
umådelig stor tålmod overfor intellektuelt hæmmede som dig, men det er
ikke sikkert andre er så venlige.

Regards Croc®