Hvorfor blank side ved internetudskrivning~
Fra : Benny Andersen

Dato : 13-06-01 14:31

Når jeg udskriver en internetside - f.eks. Side 1 af 1 - efterfølges den
skrevne side altid af et blankt ark, såeee hvordan får jeg det rettet?
Min printer er en HP OfficeJet G85
Løsningen er sikkert helt simpel - jeg kender den bare ikke!
Mvh benny a

Fra : Oberkorn

Dato : 13-06-01 16:42

Jeg har desværre ikke nogen løsning, men ville bare lige fortælle at du ikke
er den eneste med det problem. Min HP 710C gør det samme, så jeg venter også
spændt på et svar!

--

Hilsen/Regards
Oberkorn

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 12-06-01 20:42

Og min Canon LBP 460 gør også det samme. Jeg har dog haft held med at
markere al teksten og så vælge at udskrive markeringen. Det er lidt bøvlet
når det er al tekst på siden der skal udskrives, men det er en mulig
løsning.

/Jakob