K: Nokia 3310
Fra : Ole

Dato : 13-06-01 13:38

Hej Allesammen

Jeg vil gerne købe en nokia 3310 til en rimelig billig pris. Jeg er ligeglad
med om den er simlåst, og hvilken farve, abonnement osv der hører med. Den
skal bare være i perfekt stand.

Man kan ikke længere få en 3310 til 89 kr, vel ?? For så havde jeg tænkt mig
at købe den, og betale en person for at få låst den op. For så kan jeg nøjes
med at betale mellem 190 og 240 kr.

Er der en venlig sjæl der kan give mig et par gode råd eller tilbud.
Det eneste jeg kræver er, at jeg ska ku bruge mit world online abonnement i
den.

På forhånd Tak

Myggen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-06-01 15:56

Ole skrev:

>Jeg vil gerne købe en nokia 3310 til en rimelig billig pris. Jeg er ligeglad
>med om den er simlåst, og hvilken farve, abonnement osv der hører med. Den
>skal bare være i perfekt stand.

Dit indlæg hører hjemme i news://dk.marked.privat.telefon

>Man kan ikke længere få en 3310 til 89 kr, vel ?? For så havde jeg tænkt mig
>at købe den, og betale en person for at få låst den op. For så kan jeg nøjes
>med at betale mellem 190 og 240 kr.

Du skal jo også lige huske, at du skal betale abonnement ½ år! Det kan
man ikke blot løbe fra.
Men nej, jeg tror ikke du kan finde det 3310-tilbud nogle steder mere.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.