God jul
Fra : Henri Gath

Dato : 24-12-05 00:54

Hermed ønskes I alle, venner som fjender, en rigtig god jul....

Fra : Tim

Dato : 24-12-05 05:14

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
> Hermed ønskes I alle, venner som fjender, en rigtig god jul....

Lige over. Som Frank Løkkegård har også du min respekt, omend af forskellige
årsager.

Glædelig jul, og godt nytår

Tim

Fra : Tony

Dato : 24-12-05 07:47

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hermed ønskes I alle, venner som fjender, en rigtig god jul....

I lige måde.
Hermed lader vi lige julefreden sænke sig over vore hoveder. : o D

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-05 10:26

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
> Hermed ønskes I alle, venner som fjender, en rigtig god jul....

Mener du af Kim Larsen er fjende af nogen. Her i en klub for ordets
civilisation har ingen fjender
Anders Peter Johnsen som jeg benævnte ven efter han havde besøgt mig
et par gange, mente at "bekendtskab" er det nærmeste
Er goddag og godjul ikke spildagtige formaliteter jvf

"The most valuable of all talents is that of never using two words
when one will do. (And four words--The rest is silence--when three--It
is finished--will do?) Thomas Jefferson

Og det eneste citat jeg har om jul er følgende:

"Human life is mainly a process of filling in time until the arrival
of death, or Santa Claus, with very little choice, if any, of what
kind of business one is going to transact during the long wait.
Eric Berne(forfatter til "Games people play" om familielivets
rollespil.)

Fra : Martin

Dato : 24-12-05 12:10

Henri Gath skrev:

> Hermed ønskes I alle, venner som fjender, en rigtig god jul....

For en gang skyld er jeg helt enig med dig. Glædelig jul til hele
banden af højrefløjsere, rødskrigere, islam-apologeter,
weekendnazister, skabsmaoister og den forsvindende lille portion
småborgere.

Hyvää Joulua, som de siger i Finland. Det er forresten der julemanden
bor, for der er som bekendt ingen rensdyr på Grønland.

Mvh
Martin

Fra : Tony

Dato : 24-12-05 14:57

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev

Hyvää Joulua, som de siger i Finland. Det er forresten der julemanden
bor, for der er som bekendt ingen rensdyr på Grønland.

Mvh
Martin
-----------------------------------

Der er masser af rensdyr på Grønland.
Så julemanden har nok at vælge imellem.

Tony

Fra : Allan Riise

Dato : 24-12-05 15:02

Tony wrote:
> [...]
>
> Hyvää Joulua, som de siger i Finland. Det er forresten der julemanden
> bor, for der er som bekendt ingen rensdyr på Grønland.

Der er faktisk så mange at de udgør et problem!

Men god Jul til alle, sådan da...

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Jens G

Dato : 25-12-05 09:32

On Sat, 24 Dec 2005 14:57:29 +0100, "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote:

[...]
>Der er masser af rensdyr på Grønland.
>Så julemanden har nok at vælge imellem.

Og i den anledning kan man sige:
Juulimi Pilluaritsi.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : GB

Dato : 24-12-05 12:41

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in news:43ac8dfe$0$47010
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hermed ønskes I alle, venner som fjender, en rigtig god jul....

Også herfra! Spis nu ikke for meget flæskesteg!

GB

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 24-12-05 14:19

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in news:43ac8dfe$0$47010
> $edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Også herfra! Spis nu ikke for meget flæskesteg!

Her fra Aalborg ønskes der også en glædelig jul.

MVH K.H.N

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-12-05 15:46

Henri Gath skrev:
> Hermed ønskes I alle, venner som fjender, en rigtig god jul....

Mange tak og i lige måde, Henri.

Glædelig Jul, allesammen!

Anders Peter Johnsen

Fra : Jim

Dato : 25-12-05 18:11

meddelelse news:43ad5eed$0$47044$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Mange tak og i lige måde, Henri.
>
> Glædelig Jul, allesammen!

Jamen glædelig jul og godt nytår..
Eller som vi siger på solkysten;
Feliz navidad.. e feliz año nuevo..

Fra : Henri Gath

Dato : 25-12-05 18:32

Bor du på Solkysten?

Fra : Allan Riise

Dato : 25-12-05 18:51

Henri Gath wrote:
> Bor du på Solkysten?

Med TDC som internetudbyder?

Næppe!

Men det kunne være omkring Marielyst, som jo i folkemunde kaldes for "Den
Danske solkyst"

Fra : Jim

Dato : 25-12-05 19:43

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Med TDC som internetudbyder?
>
> Næppe!
>
> Men det kunne være omkring Marielyst, som jo i folkemunde kaldes for "Den
> Danske solkyst"

Nej, jeg holder mig til den spanske solkyst.

Fra : Jim

Dato : 25-12-05 19:42

> Bor du på Solkysten?
>
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse