Her, Arne!
Fra : Henri Gath

Dato : 20-12-05 23:09

DR-nyhederne:

Josef Stalin ville lave en hær af aber

Den sovjetiske diktator Josef Stalin forsøgte i 1920'erne at lave en
uovervindelig hær ved at krydse afrikanske kvinder med aber.

Det viser hidtil hemmelige dokumenter fra Moskva, som avisen The Scotsman
har fået kendskab til.

Stalin bad forskeren Ilia Ivanov om at skabe mutant-hæren..Ifølge aviser
fra Moskva, sagde Stalin til Ivanov:

- Jeg vil have et nyt, uovervindeligt menneske, som ikke kan føle smerte,
som er ukueligt og ligeglad med kvaliteten af den mad, det spiser.

Den britiske avis The Sun skriver, at Stalin blandt andet ville have sine
mutanter til at bygge jernbaner.

.Ifølge Sky News havde Ivanov et research-center i Guinea, hvor han
forsøgte at gøre afrikanske kvinder gravide med abesæd.

Alle graviditetsforsøg var rene fiaskoer. Det samme var næste stade i
Ivanovs eksperiment, hvor han forsøgte at gøre hungorillaer gravide med
menneskesæd..

Hva' så, kammyrater ude i det ganske land? Tror I Bush, Blair og Fogh kan
stikke dén med deres 'fascistiske og forbryderiske, racistisk-xenofobiske
tendenser'?

Må vi ikke nok høre jer bræge lidt om den grumme højrefløj (altså dem til
højre for Enhedslisten, APK, Frit Irak, Foreningen Oprør og Minaretspartiet)
og deres 'menneskesyn'?

begin 666 icon_cool.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,-`/_J`$5%10```/_.`/_)`/Z=`/^T`/_^D__]$___Q___
M___E`/__ZP```````````"'Y! $```T`+ `````/``\```19L$D9:IVX59;.
M&1<6< @"G$,13$%GGG"Z:L<+QVLK[#O [ZK @:<0^'9%0^5P-)YX!&7 =H-%
E*X/J;4%0:;).F( `H@P&B]]8QCH3WF^V*&"H&X(9EF4VB0``.P``
`
end

Fra : Tony

Dato : 20-12-05 23:44

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alle graviditetsforsøg var rene fiaskoer. Det samme var næste stade i
> Ivanovs eksperiment, hvor han forsøgte at gøre hungorillaer gravide med

Du vidner da ellers om, at jeg tror det lykkedes for dem alligevel.

Tony

Fra : Wilstrup

Dato : 21-12-05 00:30

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

næste stade i

> Du vidner da ellers om, at jeg tror det lykkedes for dem
alligevel.

ROTFLMAO ))
--
Wilstrup

Fra : Wilstrup

Dato : 21-12-05 00:31

Fra : Wilstrup

Dato : 21-12-05 00:31

Fra : Jim

Dato : 21-12-05 14:05

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du vidner da ellers om, at jeg tror det lykkedes for dem alligevel.

Jeg synes nu, at Robbert Mug-abe er et større bevis.

J.

Fra : Tony

Dato : 21-12-05 15:55

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes nu, at Robbert Mug-abe er et større bevis.
>
> J.

* ROTFLOL*

Ja ærligt talt.

Tony