Bo Warming flyttet til Iran?
Fra : Carsten Agger

Dato : 20-12-05 21:43

Videnskabeligt bevist, at Holocaust ikke fandt sted, udtaler Bo Warming
fra sit nye asyl som Irans ayatollah. Replikanten/klonen i Danmark
bliver ved med at tale imod asyl til iranske asylsøgere, så far Warming
hjemme i Iran kan holde torturjernene varme ..

--
http://www.modspil.dk
- fordi tiden kræver et MODSPIL!

Fra : GB

Dato : 21-12-05 06:35

Carsten Agger <agger@modspilNOSPAM.dk> wrote in news:43a86cec$0$15786
$14726298@news.sunsite.dk:

> Videnskabeligt bevist, at Holocaust ikke fandt sted, udtaler Bo Warming
> fra sit nye asyl som Irans ayatollah. Replikanten/klonen i Danmark

Det må sgu da være vand på din og Runes syge tankegang. I støtter jo
muhamedanernes "politik" overfor jøderne, ved at støtte de såkaldte
"palæstinensere".

> bliver ved med at tale imod asyl til iranske asylsøgere, så far Warming
> hjemme i Iran kan holde torturjernene varme ..

Det var bedre, hvis du var i Iran og Warming i Danmark. Og jeg er ikke
specielt vild med Bo Warming.

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 21-12-05 09:17

"Carsten Agger" <agger@modspilNOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> Warming
> hjemme i Iran kan holde torturjernene varme ..

Mine få dage i Teheran i 1976 var om turisme - i et Shah-styret og ret
civiliseret land.
Ayatollahen har gjort dem barbarer.

Vor holocaust-mytologi indbyder til at blive modsagt, og tusinder af
videnskabsmænd, som jeg har lært af, gør det dygtigt, så den ny
iranske leders anti-jøde påfund , har ikke med nytænkning at gøre

Da Modkraft af byretten fik OK til at kalde mig antisemit, indrømmede
de samtidig, at min revisionisme er helt uden jødekritik - men der er
tradition for at når man stikker næsen frem på dette felt, så er man
sgu nok jødehader, så Modkraft og Blum kunne undskyldes udfra
retorsioins-precedens.
Selvfølgelig tillod Modkraft-enhedslistefanatikerne ikke at jeg på
deres hjemmeside efter dommen forklarede, hvad der stod i dommens
bemærkninger - ytringsfrihed er ikke for folk som mig!
Min EL-borgmester-nevø tør ikke dialog med mig, for han lever i et
parti-drivhus, hvor han beskyttes mod ubekvemme sandheder - ligesom
Kamal Qureshi gør og beviste, da han denne måned begik mened og
påstod, at jeg ved EU-møde, hvor jeg støttede Glistrup bar hagekors på
tøjet! (ville jeg have støttet Glistrup, hvis jeg havde gjort det?)
Min bror erkender modstræbende, at jeg ikke er nazist, men
definitionerne flyder, og JP om racisme-definition idag er ret sjov -
professor Bryde

Selvfølgelig har ingen påstået at det er "videnskabelig bevist at
holocaust ikke fandt sted" - revisionisterne er
holocaust-minimalister, aldrig benægtere (udover måske nogle få Rasmus
Modsatter som er betalt af journalisterne for at heile,

- eller som fordrejes som den af min nevø stenede gandhiske Thies
Christoffersen, der sammenlignede hans del af Auschwitz med en
feriekoloni, hvilket der kan have været meget fornuft i - han var
gartner med SS-rang før tyfus blev alvorlig.