"Open File" giver fejlmelding
Fra : amesh

Dato : 27-01-06 16:43

Hej gruppe,

Jeg har fået et lidt træls problem. Når jeg forsøger at åbne Frontpage
(2000) for at arbejde i programmet, nægter det at åbne første gang, men
siger altid "svarer ikke", og afbryder. Når jeg forsøger anden gang, kommer
programmet fint, men problemet opstår igen når jeg har oprettet en ny side
og vil gemme den. Så siger det igen "svarer ikke" og afbryder. Jeg begynder
så forfra for tredie gang, og så går det som regel ... Det er et meget
stort site på flere hundrede sider. I andre (betydeligt mindre) sites opstår
problemet ikke.

For år tilbage havde jeg samme problem med en tidligere version af FP, og
jeg kan huske, at Jens Peter Karlsen dengang svarede at jeg skulle finde en
eller anden fil med asterisk og slette den, men efter computerskift har jeg
ikke længere det præcise svar.

Er der nogen her -- eventuelt Jens Peter selv -- der kan fortælle mig
hvordan jeg eventuelt kan afhjælpe denne fejl? Jeg skal lige tilføje at jeg
fejlrapporterer trofast, når dialogboksen kommer frem, men lige lidt hjælper
det

På forhånd tak
Mette

Fra : amesh

Dato : 27-01-06 19:53

"amesh" <nobody@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe,

- klip -

> [...]
> hvordan jeg eventuelt kan afhjælpe denne fejl? Jeg skal lige tilføje at
> jeg fejlrapporterer trofast, når dialogboksen kommer frem, men lige lidt

Efter en søgning på Google fandt jeg Jens Peter Karlsens svar fra 2001:
Find * web filerne og slet dem.

Det har jeg så gjort, og problemet er løst

mvh
Mette