Envision P75
Fra : Gurvinder

Dato : 13-06-01 12:32

Hej alle!

Jeg har en "ældre" sag fra 1996... noget så eksklusivt som en pc fra
Olivetti: "Envision P75". Den er lidt speciel, idet den kan køre ind over
tv'et og er født med fjernbetjening.

Mit problem er at jeg har købt den brugt - og står AKUT og mangler "Recovery
CD'en" der følger med. Alle henvendelser til Olivetti, Fona m.v. er endt i
en blindgyde, så hvad gør jeg?

Er der nogen af jeg der har en god idé - evt. sidder inde med
recovery-CD'en. Jeg har mulighed for at få den brændt...

Venlig hilsen

Gurvinder Rehal

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 13-06-01 12:52

"Gurvinder" <l319m01@uv.grafen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen af jeg der har en god idé - evt. sidder inde med
> recovery-CD'en. Jeg har mulighed for at få den brændt...

Det ser ud til, at nogle af filerne kan hentes her:

http://www.olecomp.com/ihdesk/support/dwenvis.htm

mvh
Peter

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-06-01 12:56

"Gurvinder" <l319m01@uv.grafen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle!
>
> Jeg har en "ældre" sag fra 1996... noget så eksklusivt som en pc fra
> Olivetti: "Envision P75".

Stakkels dig

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 13-06-01 13:01

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> skrev

> Stakkels dig

HVAD er det lige Gurvinder Rehal skal bruge den kommentar til?!
Stakkels dig.

mvh
Peter

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 13:55

>Mit problem er at jeg har købt den brugt - og står AKUT og mangler "Recovery
>CD'en" der følger med. Alle henvendelser til Olivetti, Fona m.v. er endt i
>en blindgyde, så hvad gør jeg?

Du skal bruge _både_ CD og diskette. Filerne på CD'en er krypterede,
så uden diskette kan du ikke læse og installere dem

Derudover skal du bruge ICU-disketter, som bruges til at konfigurere
lydkort, videokort o.a. Burde være Plug'n Play, men ikke i
virkeligheden. ICU-disketterne kan svjh. hentes hos Intel.

Henning