sverige?
Fra : TryIt

Dato : 13-06-01 12:05

Vi er to kammerater der skal til Sverige i 14 dage, så vi kunne godt tænke
os at vide hvor der er nogle gode fiske steder indenfor rimlig
kørselsafstand af¨Göteborg. Det skal ikke være fiskeri i elv efter laks, men
snarere små floder eller søer! gerne lidt vildmark, hvis det kan lade sig
gøre? Har i nogle erfaringer med Sverige eller kender steder der er et besøg
værd, skal i være velkomne til at poste det. Gerne links til nettet også.

VH
Marcel

Fra : kasper

Dato : 13-06-01 18:12

Vi var to gutter der sidste år tog op og fiskede oppe omkring alvesta.
det var smadder godt nogle dejlige stor fisk og massere af primus og dåse
mad- vi tog, tog og bus.

men det fede ved området er at det er til at vandre rundt og der er et godt
turist büro i Växjö.
Det er ikke noget problem at finde fiske vande og fiskekort fås altid i
nærheden endten hos det lokale supermarket eller kiosk.
og de lokale er meget hjælpsomme og hyggelige.

vi skal derop igen i år, det bliver...suverent

knæk og bræk
kasper

Fra : TryIt

Dato : 14-06-01 08:52

Jeg takker mange gange, det virker som en oplagt mulighed... Vi regner også
med at køre primus-stilen osv.

Det er bare så forbandet svært med Sverige, da det er så stort! Men nu har
vi da noget at gå efter!!

Med venlig hilsen
Marcel