TDC Pro@ccess -> Cisco 1401 -> helt åben
Fra : trd_johnnyb

Dato : 13-06-01 12:00

Jeg ønsker at konfigurere min Cisco 1401 router således at der er fuldt
hul igennem til internettet (via TDC pro@ccess), dvs. åbent på alle
porte, ingen filtre osv. Er det muligt med den konfiguration som TDC
kører i den anden ende? Er det muligt at undgå at Routeren laver NAT? da
min jeg allerede har en firewall der udfører denne process!

Mvh

Johnny B

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Jönsson

Dato : 13-06-01 12:53

"trd_johnnyb" <trd_johnnyb.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kører i den anden ende? Er det muligt at undgå at Routeren laver NAT? da
> min jeg allerede har en firewall der udfører denne process!

Det vil jeg mene det er! Du skal bare ansøge TeleDK om et par ekstra
offentlige IP-adresser.
Jeg ved at man, når man bestiller produktet kan få ekstra IP-adresser.
Hvordan du så konfigurerer routeren ved jeg dog ikke, da jeg ikke kender
1401'eren.

Jens