Textformatering i BK6 Notefelt.
Fra : pjl

Dato : 19-01-06 11:42

Hej.

I mine gamle textfiler fra BK5 har jeg brugt Tab Key
til at formatere indholdet i Notefeltet.
Overgået til BK6 er Notefelt-formateringen noget rodet fordi
Tab Key funktionen ikke benyttes i BK6.

Har nogen et godt råd til hvordan jeg evt. kan løse problemet.

mvh Per Juul Larsen

Fra : Brothers Keeper - Da~

Dato : 19-01-06 12:25

Hejsa

På Biografi fanebladets tekstfelt kan der ikke anvendes andet end ren tekst
direkkte - altså f.eks. anvendelse af TAB funktion. Desværre.
Men ved at oprette en ekstern tekst fil og åbne denne med Windows Noteblok,
kan du her indsætte TAB som ønsket og denne tekst formatering beholdes i
Brothers Keeper.

Bedste hilener fra
Chris Gade Oxholm Sørensen
www.brotherskeeper.dk

Fra : pjl

Dato : 19-01-06 12:46

Tak for hurtigt svar..
BK6.2.12 smider Tabs væk fra en editeret NotePad fil !
Jeg gør flg. Åbner NotePad, kopierer indholdet (med Tabs) og paster til
BK6.

Skal det gøres anderledes ?

Hvad er årsagen til at Notebox editoren er ændret ( efter mit behov, en
nedgradering).
Selvfølgelig kan al udtræk fra BK6 importeres i Word eller andre men jeg
kunne nu godt
lide funktinen i BK5 med at formatere Notefield og udskrive direkte til
printer. (What you see is what You get)

mvh Per Juul Larsen

Fra : Brothers Keeper - Da~

Dato : 19-01-06 14:26

Omkring anvendelse af TAB funktion i tekster på fanebladet Notater(N) /
Biografi(DK)

www.brotherskeeper.dk/biografi.htm