Erstatning for Winfamily
Fra : Ukendt

Dato : 18-01-06 00:08

Hej NG'er
Har nu ventet et par år på Winfamily 7.0, så jeg slap for konverteringer,
problemer, osv.
Men nu må det være nok.

Hvilket program kan anbefales ?
- Det skal selv kunne generere web-sider, som jeg selv kan uploade til min
egen hjemmeside
- Det må gerne være bedre end WinFamily til at håndtere billeder (det er
vist ikke et problem!).
Mvh.
John

Fra : Brothers Keeper - Da~

Dato : 18-01-06 08:00

Hejsa

Der er flere programmer at vælge mellem.
Prøv at kikke på denne web-side: www.dis-danmark.dk/program/program.asp
Her findes en fin oversigt på slægtsprogrammer.

Bedste hilsener fra
Chris Gade Oxholm Sørensen
Brothers Keeper - www.brotherskeeper.dk

Fra : Niels Ole Pedersen

Dato : 19-01-06 00:48

Hej John

Normændene har testet 15 forskellige slægtsprogrammer mod hinanden.
Resultatet kan ses her: http://www.disnorge.no/slektsprogr/tester.html

mvh.
Niels Ole Pedersen

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 19-01-06 16:23

Scripsit John D:

> [...]
>
> Hvilket program kan anbefales ? - Det skal selv kunne generere
> web-sider, som jeg selv kan uploade til min egen hjemmeside

Tillykke med den beslutning. Det kan kun blive bedre.
Gratisversionerne af Legacy og Heredis laver begge ret flotte
hjemmesider efter min mening.

Til ambitiøst brug, dvs med mulighed for solid dokumentation af kilder
og forskningsplaner, håndtering af modstridende oplysninger
sammenknytter større grupper af personer til samme begivenhed osvosv.
anbefaler jeg Genbox.

www.legacyfamilytree.com
www.myheredis.com
www.genbox.com

Lars Erik Bryld

Fra : Bjarne Møller

Dato : 19-01-06 20:19

"John D" <--> skrev i en meddelelse
> [...]
> egen hjemmeside
> - Det må gerne være bedre end WinFamily til at håndtere billeder (det er

Prøv Legacy som jeg er et meget godt program som også er blevet oversat til
dansk

Jeg skiftede selv fra winfamily og det gik nogenlunde ikke alle
informationer kom over

Bjarne

Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 21-01-06 23:01

"John D" <--> skrev i en meddelelse
> [...]
> egen hjemmeside
> - Det må gerne være bedre end WinFamily til at håndtere billeder (det er
Mange skifter til Family Tree Maker: www.familytreemaker.dk

Med venlig hilsen

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Fra : Arne Gamst

Dato : 22-01-06 00:33

> Mange skifter til Family Tree Maker: www.familytreemaker.dk
>
> Med venlig hilsen
>
> Ole P. Bielefeldt
> www.familytreemaker.dk

Det ville klæ' dig hvis du havde skrevet "nogle", men det gjorde du så ikke!

Mvh
Arne Gamst

Fra : Arne Feldborg

Dato : 22-01-06 01:14

"Ole P. Bielefeldt" <ole.bielefeldt@adslhome.dk> skrev Sat, 21 Jan 2006
23:00:30 +0100

>Mange skifter til Family Tree Maker: www.familytreemaker.dk

Tjo, men den opfylder jo lige netop *ikke* den stillede betingelse.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/