Andreas Roughtvedt, fogd i Nedre Telemark
Fra : Leif B. Kristensen

Dato : 13-01-06 16:50

Er det noen her som kjenner familien til Andreas Roughtvedt, født ca.
1732? I henhold til skifte av 1814 på Romnes i Holla, hadde han vært
gift med en Marie Himmarck. Dette ekteskapet må ha vært inngått i
Danmark, og det ser også ut til at flere av barna er født der.
--
Leif Biberg Kristensen
http://solumslekt.org/

Fra : Leif B. Kristensen

Dato : 13-01-06 17:16

Leif B. Kristensen skrev:

> [...]
> gift med en Marie Himmarck. Dette ekteskapet må ha vært inngått i
> Danmark, og det ser også ut til at flere av barna er født der.

Her er link til det jeg foreløpig har registrert om familien:

http://solumslekt.org/slekta/famark.php?person=7793
--
Leif Biberg Kristensen
http://solumslekt.org/