"Dommedagsscenariet" i Information 23 .1. ~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-06 13:42

J Rifkin (23 jan) mener , at hvis en slyngelstat i stil med 11.9.01
sender et enkelt billigt scud-missil med atomladning op i den øvre
atmosfære over EU, så vil al elektricitet bryde sammen og sygdomme
sprede sig "fra ophobet affald og sammenbrudte kloaksystemer"
Gid nogen med forstand på elkabler vil foretage follow up - mon ikke
der skal mere til?
HVIS vore immunforsvar er så ringe som under koleraepidemien i 1853,
vil det være godt, hvis rutiner for nødberedskab er noget,. der kan
tales åbent om, og at erfaringer med alternativer til træk og slip
derved er kendte.
Med henblik på at lette livet for plejehjemspatienter har jeg udviklet
enkle rutiner med marmeladeglas på natbordet, så vandring om natten
til WC ikke skal føre til så mange faldulykker for vore gamle, og
Ugeskrift for Læger har positivt diskuteret mine erfaringer.
At lort og pis ikke blandes, gør det let at opnå lugtfrihed
(og det gælder også landbruget, hvor gyllestank særdeles let kunne
undgås ad denne enkle vej.)

Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. Bjelkes Alle 46, Nørrebro
FORKORT FRIT FX FRA SLUT AF