Køb af MP3-afspillere
Fra : Simon K.N

Dato : 13-06-01 11:16

Hey...

Jeg skal have købt subj, men synes forhandlerne i DK har for lille et udvalg
til en for høj pris. Er der derfor nogen der kender nogle forhandlere i
udlandet, der er billige + leverer til DK. Prøvede nemlig Amazon.com men de
leverede mystisk nok ikke den MP3-afspiller jeg har kigget på (Rio 800) til
DK.

--

Regards,
Simon K.N

Fra : Søren Viborg

Dato : 13-06-01 12:05

Hej

Jeg står selv i fuldstændig samme situation.... Jeg har også kig på Rio 800
og Intel Pocket Concert men kan ikke finde nogle af dem i dk eller i
udlandet der sender til dk.

Jeg ender nok med at købe en Creative D.A.P II mg på Creative's europæiske
hjemmeside - de sender til danmark. Den har godtnok kun 64 MB ram men kan
nemt udvides.

Hilsen
Søren

Fra : Simon K.N

Dato : 13-06-01 20:57

"Søren Viborg" <viborg99@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
800
> og Intel Pocket Concert men kan ikke finde nogle af dem i dk eller i

Jeg mailer lidt med www.mm-vision.dk. De har den nyeste Samsung Yepp 64 Mb
USB på lager + en hel masse andre. Får svar i morgen om de har RIO'en.

--

Regards,
Simon K.N

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 14-06-01 11:39

> Jeg mailer lidt med www.mm-vision.dk. De har den nyeste Samsung Yepp 64 Mb
> USB på lager + en hel masse andre. Får svar i morgen om de har RIO'en.

Men desværre har MM-vision en totalt ringe service, jeg har 2 gange måtte
vente 3 måneder før jeg fik en ny mp3 afspiller. Så nu er du advarret.

Fra : BorreBoy

Dato : 15-06-01 10:29

"Simon K.N" <mrsmooth.nospam@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
64 Mb
> USB på lager + en hel masse andre. Får svar i morgen om de har

Hejsa.

Har du fået svar ang. Rio'en???