Mærkeligt problem
Fra : Mathias Mens Wear

Dato : 13-06-01 10:43

Har anskaffet mig en p 133 maskine. Har skiftet lidt ud hardware ud,
formateret harddisken og lagt win 98 ind på den.

Den kørte perfekt i flere dage, men igår ville jeg lige køre en scandisk +
defrag.
Scandisk forløber fint, ingen fejl hvorefter jeg begynder på
defragmentering.
Det starter som det skal, jeg går en tur og kommmer tilbage ca, 30 min
senere, hvor
computeren er frosset fast.
Jeg har kun en mulighed, tryk på knappen.

Computeren bliver tændt igen, det eneste der virker er diverse kølere.
Der bliver ikke postet bios, alle lamper på tastaturet lyser og der sker
ikke mere.

Skærm + skærmkort virker på en anden pc.

Hvad kan der dog være galt.

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-06-01 12:18

bundkortet kan være brændt af. Havde samme problem med en gammle P60. Den
stod i windows med den dosskærm der nogle gange kommer når man afslutter et
dosspil. Da den havde stået sådan i et par times og jeg skulle bruge
computeren reagerede den ikke mere efter en reboot kunne den kun starte
blæserne op. Der var ingen reaktion fra resten af pc'en

mvh

Michael