Latriner redder liv, påstår Røde Kors
Fra : Bo Warming

Dato : 17-12-05 19:37

Latriner redder liv, påstår Røde Kors

I RK-bladets 2006-januarnummer handler bl.a. om sammenligning mellem
Ugandaflygtningelejre hvor et firma har lært folk at bygge latriner og
hvor intet skete.

Intet tyder på at smitte skete i de latrinløse og mere lugtende lejre

Øget sundhed kan have haft mange andre årsager, og man har ikke søgt
at sammenligne videnskabeligt med kun ændring af een parameter

Måske bedre sundhed kan skyldes, at flygtningelejr-indbyggere keder
sig, og hvis man viser dem interesse og lærer dem at lave mursten og
sender metaldøre til latrinhus, så øger det selvtillid og dermed
sundhed.

Vedr smitte- (og lugt-) forebyggelse ville det være nok at låne
lejrindbyggerne spader og skovle, så de kan grave dybt hul.

Blufærdighed og tildækningskrav er luksus

Når tyskerne fragtede fanger i togvogne under WW2, fik de nogle dåser
at skide i og pisse i, og så kunne det tømmes videre et passende sted
med timers mellemrum.

Dåser er affald og findes overalt selv i ulande - at lære at bruge
disse til toilet i pressede situationer er et kæmpefremskridt, så man
i regntiden kan skide og pisse i sit hjem og sætte dåsen udenfor,
indtil det er tørt og man kan overføre ekskrementerne til fjernt hul.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-12-05 21:08

On Sat, 17 Dec 2005 19:36:48 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Latriner redder liv, påstår Røde Kors

>Intet tyder på at smitte skete i de latrinløse og mere lugtende lejre

nu må da holde op det er sgu da logik for bur høns -
eskrementer og anden rådenskab i nærheden af føde vare skaber sygdom
hvis man konsentrere afføringen et sted og det langt fra føde og væske
- så formindsker det spredning af sygdomme !

>Dåser er affald og findes overalt selv i ulande

Det er lidt en fetich for dig det her med at skide i dåser !
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Jan Pedersen

Dato : 18-12-05 21:18

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> - så formindsker det spredning af sygdomme !

> Det er lidt en fetich for dig det her med at skide i dåser !

Noget tyder på at de simple hygiejne regler ikke er nået ud til hele landet
:)
Fæcaliebakterier, e-coli og andet uhumsk biologisk materiale hører ikke til
i den øvre del af fordøjelsessystemet. Men måske at visse psykiske lidelser
gør at folk tager fejl?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-12-05 22:40

On Sun, 18 Dec 2005 21:18:04 +0100, "Jan Pedersen"
<jantheman28@hotmail.com> wrote:

>Noget tyder på at de simple hygiejne regler ikke er nået ud til
> hele landet :)

Tja Stakkels BW har en fobi når det kommer til sæbe og rindende vand -
der forsagede den stakkels mand blev smidt ud af hans elskede
fremskridts parti da de slet og ret vurderet at han stank som svin og
hans stue angiveligt skulle være lige så ...

>Fæcaliebakterier, e-coli og andet uhumsk biologisk materiale hører ikke til
>i den øvre del af fordøjelsessystemet.

jamen da ikke bare der årsagen til der går infektion i et sår er da at
det kommer i berøring med snavs.

> Men måske at visse psykiske lidelser
>gør at folk tager fejl?

jeg snakkede faktisk med en Pædagog om Bo Warming og det her med at
han skider i sin seng - bakker varmt op om pædofili nazisme dødsdomme
osv.

Det er meget typisk for mange af de afviger han har i sin pleje under
distrikt psykiatrien.

men jeg sætter nu meget pris på BW indlæg jeg synes de her Pade hatte
af galskab lyser fra tid til anden op på den danske usnet himmel om
end jeg nok også kan lade mig irritere en gang i mellem som f. eks når
han køre nazistisk propaganda og nogen pædofili indlæg er for grove.

men lad os holde os til sagen og sige at BW tager fejl i at det ikke
er gavnligt at adskille ekskrementer og afføring fra andre opholds
steder.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-05 09:43

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
>
> men lad os holde os til sagen og sige at BW tager fejl i at det ikke
> er gavnligt at adskille ekskrementer og afføring fra andre opholds
Hvordan kan noget være fejl når ingen i min husstand er blevet syge og
ingen gæster bemærker lugt - andet end fra min kones katte?

Der er ikke nazisme i at debatere om holocaust-tal er for høje

Der er pædofili-tilskyndelse i din, Kim Larsens og danskerflertallets
strafliderlighed, for forbuden frugt smager bedst.
Glistrups og mine lovforslag vil udrydde problemet som det er sket i
Japan.
At betvivle at piksut på børn giver problemer, når det ikke opdages af
børneprofessionelle, er ikke at være tilhænger af det?

Ingen har kunne begrunde at advokat Rørdam der forsvarede
Blekingegadebanden er tilhænger af politimord
Hvorfor skulle der i højere grad være nazisme eller pædofili hos mig -
SVAR PÅ DET, PLEASE

Og hvorfor skulle nogen have noget imod sådant hos mig, hvis der var
sådant, NÅR DET IKKE FØRER TIL HANDLINGER?
Er det ikke sindsyge at være så intolerant som du?
Resultater er vigtige.
Ord slår ikke så hårdt som papirkugler

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-12-05 13:32

On Mon, 19 Dec 2005 09:43:26 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Hvordan kan noget være fejl når ingen i min husstand er blevet syge og
>ingen gæster bemærker lugt - andet end fra min kones katte?

jamen nu har du jo dit glas/skruelågs system - men det kommer jo reelt
ikke sagen ved ; om det gavnlige i at røde kors forslår latriner.

> [...]
>strafliderlighed, for forbuden frugt smager bedst.
>Glistrups og mine lovforslag vil udrydde problemet som det er sket i

går Glistrup ind for straf frihed for pædofile seksuel forbryder ?

er pædofili lovligt i Japan ?

>At betvivle at piksut på børn giver problemer, når det ikke opdages af
>børneprofessionelle, er ikke at være tilhænger af det?

om en forbrydelse opdages eller ikke - gør ikke nogen forskel på
forbrydelsen i sig selv.

>Ingen har kunne begrunde at advokat Rørdam der forsvarede
>Blekinge-gadebanden er tilhænger af politimord

nej selveføligt ikke

>Hvorfor skulle der i højere grad være nazisme eller pædofili hos mig -
>SVAR PÅ DET, PLEASE

der er forskel på at være forsvar i en retssag også agitere for -
fornuften ved pædofili og nazisme.

endvidere har du tidligere skrevet at du gerne ville have ført en
dildo op i røven på din søn , hvis han havde ønsket det som barn.

Rørdam har næppe udtalt at han ville skyde en betjent hvis han havde
være medlem af Blekinge-gadebanden

>Og hvorfor skulle nogen have noget imod sådant hos mig, hvis der var
>sådant, NÅR DET IKKE FØRER TIL HANDLINGER?

Det handler om når man agitere for dette eller hint - så må man også
være i stand til at kunne forestille sig de givne forhold omsat i
praksis.

>Er det ikke sindssyge at være så intolerant som du?

jeg er intolerant over for seksuel forbrydelser i mod børn
jeg intolerant over for nazister
ja det er rigtigt fordi begge har bevisligt at være skadelig /
krænkende over for anden part !

>Resultater er vigtige.

de er alt afgørende

>Ord slår ikke så hårdt som papirkugler

hvad mener du med det ?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-05 16:41

> jamen nu har du jo dit glas/skruelågs system - men det kommer jo
> reelt
> ikke sagen ved ; om det gavnlige i at røde kors forslår latriner.

Folk i flygtningelejr graver et hul i jorden og skider ned i det - og
et andet hul til urin. er hullet over en meter dybt, er lugtgener
minimale og min kritik af Røde Kors går kun på at der skal være hus og
dør - det er sundt at lægge blufærdighed fra sig.
Jeg er ikke vildt kritisk mod denne bagatel-luksus - hvorimod jeg
hader at danske behandlere slår folk ihjel ved at forlange at gamle
sengeliggende skal vandre langt til institutionstoilet fjernt fra
deres seng - evt hænger de gamle op i en sele over toilettet og
glemmer dem.

> går Glistrup ind for straf frihed for pædofile seksuel forbryder ?

Tror du han er dum? Selvfølgelig er alt andet fra mig end
holocaustminimalisme fra Danmarks klogeste politiker

> er pædofili lovligt i Japan ?

Why not? Når man fokuserer på ægte forbrydélse, vold, tyveri, bedrag,
kan man opnå 1% af Vestens kriminalitet på disse forfærdelige sager.

> om en forbrydelse opdages eller ikke - gør ikke nogen forskel på
> forbrydelsen i sig selv.

Jo, børn i Grønland pædoleger med voksne og har gjort det i tusinder
af år og ingen tager skade fordi det ikke opdages af kristne snerper.

IDag har vi indført helvede ved at vi tvangsfjerner børn der har MAKE
SEX NOT WAR

> nej selveføligt ikke

Du vikler sig ind i afslørende selvmodsigelser

> der er forskel på at være forsvar i en retssag også agitere for -
> fornuften ved pædofili og nazisme.

DEr er ingen væsentlig forskel på at argumentere for at en sag kan ses
fra to sider - hvorfor mener du at politimord og pædofili ikke begge
fortjener alsidighed?

> [...]
> dildo op i røven på din søn , hvis han havde ønsket det som barn.
>
> Rørdam har næppe udtalt at han ville skyde en betjent hvis han havde

Har jeg udtalt at jeg vil udøve pædofili hvis lejligheden by der sig?

Jeg har de sidste årtier haft lejligheden med mine børn men det
frister mig ikke.

Men da du og andre ikke kan begrunde at piksut er så slemt som at få
slået et øje ud, så er i dømmesyge og ondskabsfulde

I hepper på hårdere straf for piksut end lemlestelse

> Det handler om når man agitere for dette eller hint - så må man også
> være i stand til at kunne forestille sig de givne forhold omsat i
> praksis.

Jeg kan forestille mig alt. Forklar

> jeg er intolerant over for seksuel forbrydelser i mod børn

ER der sådant på usenet?

> jeg intolerant over for nazister

Hvor ser du dem - Jonni har ikke generet andre end en
autonom-mordbande der savede sig ind til hans sovende venner, for at
myrde disse venner
HAns heltedåd fængsledes han for. Margrete sku ha givet ham ridderkors

> ja det er rigtigt fordi begge har bevisligt at være skadelig /
> krænkende over for anden part !

Fortæl om de beviser

> de er alt afgørende

Og der er ikke resultater der beviser piksuts skadeligh ed

> hvad mener du med det ?

Kun selviscenesættende martyrer og primadonnaer såres af ord.
Kun masochister

" 92 procent af landets lovgivning er
overflødig - deriblandt injurielovgivningen.
Selv om Ekstra Bladet dagligt på forsiden udråbte mig til rovmorder,
ville jeg ikke anlægge sag.
Hvis man vil have en sag frem i lyset,
må man henvende sig til pressen,
der både arbejder hurtigere og er bedre egnet til at finde frem til
sandheden end landets domstole, der ofte er befolket af pæne ældre
herrer uden kontakt med nutiden. " Glistrup

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-12-05 19:36

On Mon, 19 Dec 2005 16:41:26 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>minimale og min kritik af Røde Kors går kun på at der skal være hus og
>dør - det er sundt at lægge blufærdighed fra sig.

Så du onder altså ikke folk i de givne lejer at de skal kunne forrette
deres nødtørft privat ?
hvor mange tror du der bryder sig om at skulle gøre toilette foran
andre ?

>Jeg er ikke vildt kritisk mod denne bagatel-luksus -

Nå men det var da altid noget

>hvorimod jeg
>hader at danske behandlere slår folk ihjel ved at forlange at gamle
>sengeliggende skal vandre langt til institutionstoilet fjernt fra
>deres seng

ja der findes jo bækken hvis man ikke selv kan tage vandringen

> - evt. hænger de gamle op i en sele over toilettet og
>glemmer dem.

er det noget der sker ti ?

>Tror du han er dum?

ja !

> Selvfølgelig er alt andet fra mig end
>holocaustminimalisme fra Danmarks klogeste politiker

ja det kan jo ikke være Glistrup efter som han ikke længer er
politiker ( han sider ikke i folketinget ) derfor kan man måske godt
med lidt go vilje være politiker - men det kan hvem som helst jo så !

>Why not?

ja enten så er det lovligt eller så er det ikke - f. eks ved jeg at
normal porno er strengt forbudt - hvorfor det ville undre mig hvis
pædofili var noget som var helt normalt !

> Når man fokuserer på ægte forbrydelse, vold, tyveri, bedrag,
>kan man opnå 1% af Vestens kriminalitet på disse forfærdelige sager.

du mener at man i Japan kun har 1 % af den samlede kriminalitet vi har
?

>Jo, børn i Grønland pædoleger med voksne og har gjort det i tusinder
>af år og ingen tager skade fordi det ikke opdages af kristne snerper.

ja jeg ved at pædofili er et udbredt problem i grønland

>I dag har vi indført helvede ved at vi tvangsfjerner børn der har MAKE
>SEX NOT WAR

ja nu er det jo ikke noget der sker mange gange hver uge - men der
bliver kørt en hård politik på området - der kan straffes med op til
12 års fængsel men sjældent bliver det.

>Du vikler sig ind i afslørende selvmodsigelser

det gør jeg da ikke - du har bare slettet hvad jeg skrev i det indlæg
du svare på

> [...]

være medlem af Blekinge-gadebanden"

>Der er ingen væsentlig forskel på at argumentere for at en sag kan ses

Du ser den ikke fra to sider men du tager den ene side !

> - hvorfor mener du at politimord og pædofili ikke begge
>fortjener alsidighed?

de kan da få al den alsidighed som de vil - men straffes skal de !

>Har jeg udtalt at jeg vil udøve pædofili hvis lejligheden by der sig?

yes i en debat i dss - hvis han ville tjene lomme penge på at lave
børene porno så var du villig til at føre en dildo op i røven på ham!

>Jeg har de sidste årtier haft lejligheden med mine børn men det
>frister mig ikke.

det fremgik ikke af indlægget om du ville føle nogen nydelse ved det

>Men da du og andre ikke kan begrunde at piksut er så slemt som at få
>slået et øje ud, så er i dømmesyge og ondskabsfulde

ja eller blive døbt i svovl syre - der er selvføligt altid noget der
er være - men det er jo ikke saglig begrundelse for at holde sig til
det givne ved at eksemplificere med noget der ikke kommer sagen ved.

>I hepper på hårdere straf for piksut end lemlæstelse

nej jeg siger bare det har ikke noget med hinaden at gøre og tingene
skal ses hver for sig.

>Jeg kan forestille mig alt. Forklar

ja det er da diplomatisk talt karakterafvigende at gå fantastisk ind
for noget som man er fremmed for

>ER der sådant på usenet?

sikkert - men jeg går gerne i debat med pædofile og prøver at forstå
dem som turbalaruse fra dss for et par år eller 3 siden

>Hvor ser du dem -

de er en del af historien

> Jonni har ikke generet andre end en
>autonom-mordbande der savede sig ind til hans sovende venner, for at
>myrde disse venner
>Hans heltedåd fængsledes han for. Margrete sku ha givet ham ridderkors

ja hvorfor ikke hun gav en mine onkler et
hvad der godt nok var ved at give en anden af mine onkler mavesår :)

>Fortæl om de beviser

nazisternes udskejelser kostede 50 millioner mennesker livet
pædofil offer ender som regel som nerve vrag med slev lede samt de som
oftest æder sig en pukkel til

>Og der er ikke resultater der beviser piksuts skadeligh ed

ja det er meget skadeligt !

>Kun selviscenesættende martyrer og primadonnaer såres af ord.
>Kun masochister

det er fordi du bare sider og liere noget af når du skriver noget -
men reelt ikke forestiller dig hvordan det ville være hvis det du
skriver ville blive omsat i praksis

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-05 03:19

> ja der findes jo bækken hvis man ikke selv kan tage vandringen

Bækken og kolbe er klodsede, store, uhandy sammenlignet med hvad jeg
har udviklet med små brugte emballager

> er det noget der sker ti ?

Mere end een gang de sidste fem år
Og en afsindig ond tortur ofte med dødelig udgang
Godhedsindustrien bør omdøbes til Helvede

> ja !

Men du kan ikke begrunde at du vil straffe piksut hårdere end at slå
et øje ud.

> ja enten så er det lovligt eller så er det ikke - f. eks ved jeg at
> normal porno er strengt forbudt - hvorfor det ville undre mig hvis
> pædofili var noget som var helt normalt !

Det er meget sjældent forekommende fordi man ikke har forbud
Porno lejede min kone og jeg i Tokyo, og eneste forbud er at vise
kussehår - der er firkant over. Fordi de skulle leve op til vestligt
snerperi i 1900-tallets start og så beholdt de den ligegyldigt
forbudslov.

> du mener at man i Japan kun har 1 % af den samlede kriminalitet vi
> har
> ?

Tallet gjaldt VOLD i Japan sammenlignet med USA i 1987.
USA har forbedret sig en anelse siden. Japan er uændret - glemmer du
en tegnebog med en million i toget, er du sikker på at den indleveres
til politiet osv. Ingen farlige gader.

> ja jeg ved at pædofili er et udbredt problem i grønland

Ja, danskerne forstår at skabe problemer ud af ingenting

> endvidere har du tidligere skrevet at du gerne ville have ført en
> dildo op i røven på din søn , hvis han havde ønsket det som barn.

HVIS er et ord om en hypotetisk situation.
Hvorfor ikke imødekomme folks ønsker når det er nemt?

> det er fordi du bare sider og liere noget af når du skriver noget -
> men reelt ikke forestiller dig hvordan det ville være hvis det du
> skriver ville blive omsat i praksis

Paradis på jord FOR ALLE ville vi nærme os, ved at indføre den barske,
friske , karske frihed, som jeg argumenterer for.

Alternativet er muslimterror som den i Australien

Nyhedsbrev fra Den Danske Forening

20. december 2005

Muslimsk voldtægtsforbryder:

"De havde ikke ret til at sige nej, for de dækkede ikke deres
ansigter, og bar ikke slør, så derfor gjorde jeg ikke noget forkert,"

Efter at den franske intifada af myndighederne blev erklæret afsluttet
den 17. november 2005, har den muslimske voldsbølge bredt sig til
Australien.

Det startede på en badestrand ved Sidney i weekenden 12. - 13.
december, hvor livreddere bad nogle muslimske unge mænd om holde op
med at spille fodbold på stranden, fordi man generede de øvrige
badegæster. Denne fornærmelse ville Allahs krigere ikke lade sidde på
sig, så via SMS-beskeder tilkaldte de flere hundrede trosfæller
bevæbnede med baseball-køller og skydevåben.

Livredderne fik bank, men angelsaksiske unge gik til modangreb, og
snart var muslimerne jaget vildt med 5.000 ikke-muslimer efter sig. En
ung mand havde malet hen over sit bryst: "Muhammed var en
kamel-kneppende bøsse." Mængden sang Waltzing Matilda. Da en muslimsk
kvinde fik sit slør revet af, eksploderede den rettroende vrede.

Ved Sidneys største moske var et par hundrede unge forsamlede, nogle
med skydevåben. En kvinde blev truet "vi skal voldtage dig, din
australske luder." Man brugte baseball-køller og kastede sten mod både
civile biler og politibiler. Butikker blev smadret, og en kirke blev
sat i brand.

Der havde været spændinger i Sidney i nogen tid. Ikke-muslimske piger
i bikini var blevet generet på badestrandene, men rigtigt ophidset
blev situationen, da en pakistansk mand var i retten for fire tilfælde
af voldtægt på piger ned til 13-års alderen. "De havde ikke ret til at
sige nej, for de dækkede ikke deres ansigter, og bar ikke slør, så
derfor gjorde jeg ikke noget forkert," sagde denne muslim i
vidneskranken. Han havde været på udgang fra fængslet, hvor han
iøvrigt afsonede 22 års fængsel for bande-voldtægt mod to unge
Sidney-piger i 2002. Han havde begået bande-voldtægten sammen med sine
tre yngre brødre. I retten havde han dengang forsvaret sig med, at
hans kulturelle baggrund var ansvarlig for hans forbrydelser.

Uvæsenet var startet i 2001, hvor bølger af bande-voldtægter blev
begået af libanesiske muslimske unge mænd mod piger af angelsaksisk
baggrund. Der blev givet fængselsstraffe på op til 55 år.

Og baggrunden går tilbage til Pakistan, hvor bande-voldtægter har
været en del af det legitime sociale system i århundreder. For nylig
dømte et landsby-råd, at fem unge piger skulle bortføres, voldtages
eller myrdes fordi de ikke ville acceptere, at de var blevet
tvangsgiftet i en alder af 6 til 13 år. Ifølge Pakistans
Menneskerettighedskommission var der 804 tilfælde af officielle
voldtægter i år 2000, og ud af disse var 434 bande-voldtægter. Hertil
kommer så overgreb, som komiteen ikke fik kendskab til, hvilket nok er
de fleste. Sædvanligvis begår offeret selvmord af skam.

I Australien blev parlamentet hasteindkaldt, og straframmen for
ildkamp blev fordoblet til 10 år, og for borgerlige uroligheder blev
det en tredobling fra 5 til 15 år. Når der ikke er mere plads i
fængslerne, må man nok gribe til andre løsninger.

Kilder:

http://www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=20535

http://www.news.com.au/story/0,10117,17575445-2,00.html

http://www.thefirstpost.co.uk/index.php?menuID=1&subID=201

http://www.guardian.co.uk/australia/story/0,12070,1665366,00.html

http://www.guardian.co.uk/g2/story/0,3604,1667475,00.html

http://edition.cnn.com/2005/WORLD/asiapcf/12/14/australia.racial.unrest.ap/

www.dendanskeforening.dk

danskeren@danskeren.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-12-05 19:32

On Tue, 20 Dec 2005 03:19:04 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Bækken og kolbe er klodsede, store, uhandy

jamen det er nu altså hvad man har og det har fungeret fint i en del
år

>sammenlignet med hvad jeg
>har udviklet med små brugte emballager

ja det var det du menete gjore dig værdig til en nobel pris ?

>Mere end een gang de sidste fem år
>Og en afsindig ond tortur ofte med dødelig udgang
>Godhedsindustrien bør omdøbes til Helvede

det ku jo være hvis de havde nogen flere ansatte at disse forglemelser
ikke ville finde sted.

>Men du kan ikke begrunde at du vil straffe piksut hårdere end at slå
>et øje ud.

nej for de to ting har ikke noget med hianden at gøre.

det fik vi ikke noget svar på

>Ja, danskerne forstår at skabe problemer ud af ingenting

savnede du i din barndom at din mor slikkede din pik ?
eller havde du fornøjelse ved at hun gjore det ?

>HVIS er et ord om en hypotetisk situation.
>Hvorfor ikke imødekomme folks ønsker når det er nemt?

der er ikke noget HVIS HER enten så vil man eller så vil man ikke -
det betyder at tage ansvar for de ting som man giver udtryg for.

>Paradis på jord FOR ALLE ville vi nærme os, ved at indføre den barske,
>friske , karske frihed, som jeg argumenterer for.

jamen giv os da endeligt nogen eksempler på hvad du er parat til at
gøre i praksis og ikke bare snakke om.

>Alternativet er muslimterror som den i Australien
>
> Nyhedsbrev fra Den Danske Forening

-snip- en masse som BW ikke selv har skrevet og som sikkert ikke er
værd at læse.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-05 21:26

> jamen det er nu altså hvad man har og det har fungeret fint i en del
> år

At mine overlegne handy løsninger ikke er slået an allerede skyldes
systemets "IKKE OPFUNDET HER" syndrom, som også min opfinder-far
klagede over.

> ja det var det du menete gjore dig værdig til en nobel pris ?

Ordner hænger man på idioter og faktisk er jeg for værdig til at
trækkes ned på Einstein-niveau

> det ku jo være hvis de havde nogen flere ansatte at disse
> forglemelser
> ikke ville finde sted.

Jo færre godhedsansatte, jo bedre

Læs "PArkinsons lov"

> nej for de to ting har ikke noget med hianden at gøre.

Du kan altså ikke begrunde den strafliderlige politik som Lene
Espersen skorer stemmer på og du hylder

> det fik vi ikke noget svar på

Jeg har ikke læst lovene, selvom de er få og små
Afgørende er at politi prioriterer vold, tyveri, bedrag

> savnede du i din barndom at din mor slikkede din pik ?
> eller havde du fornøjelse ved at hun gjore det ?

Jeg tror hun var snerpet og hæmmet men jeg anser kærtegn for
ligegyldigheder
Det er tanken der tæller

> der er ikke noget HVIS HER enten så vil man eller så vil man ikke -
> det betyder at tage ansvar for de ting som man giver udtryg for.

Hvis jeg havde en fx tiårig søn der gerne ville tjene penge ved
pædoporn , så ville jeg sige vis mig at du selv kan føre dildoen op og
at du ikke har smertefjæs, og så skal jeg da nok være din assistent
når kameraet snurrer

> jamen giv os da endeligt nogen eksempler på hvad du er parat til at
> gøre i praksis og ikke bare snakke om.

Spørg hellere hvad jeg ikke vil gøre. HVis RESULTAT ER MERE GAVNLIGT
END SKADELIGT, så vil jeg gøre det.
Hvad andre tænker er sekundært.

> -snip- en masse som BW ikke selv har skrevet og som sikkert ikke er
> værd at læse.

Du der ønsker Glistrup korsfæstet, fysisk, må de nyde at læse om
muslimvold mod uskyldige australiere. Det svarer til autonomvold mod
FRP i Fælledparken 1 maj

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-05 09:36

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> nu må da holde op det er sgu da logik for bur høns -

Høns begår ikke din fejl-logik

> eskrementer og anden rådenskab i nærheden af føde vare skaber sygdom

Du kan leve 1 mm fra et ton farligste smitstof hvis dette er i tæt
plastikpose

> hvis man konsentrere afføringen et sted og det langt fra føde og
> væske
> - så formindsker det spredning af sygdomme !

Psykosomatik giver de vigtigste variationer i infektionssygdom

> Det er lidt en fetich for dig det her med at skide i dåser !

Når jeg om lidt cykler til Aldi og ikke går, skyldes det dovenskab,
ikke at cyklen er en fetich

At du går over åen efter vand og springer over gærdet hvor det er
højest, betyder ikke at os der tackler ekskrement-problem på smartere
måde end træk-og-slip, kan kritiseres.
Mælkekartoner har en enlig mand brugt til opbevaring af års lort -
lugtfrit.
Glas med skruelåg er den for mig bekvemeste løsning.
Dåser ved jeg ikke hvordan man kan lukke lugttæt.
Pedalspande er slutter ikke tæt nok, desværre.
Men posen i wine-in-a-bag (4 l vin med plasthane) er perfekt til
rejsebrug.(tykt polyethylen og tyndt metallag)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-12-05 12:59

On Mon, 19 Dec 2005 09:35:45 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Høns begår ikke din fejl-logik

ja ok nu tvivler jeg på at høns specielt går og reflektere over hvad
der er logisk og ikke ... jeg havde faktisk høns i min barndom så jeg
er ikke helt novice.

>Du kan leve 1 mm fra et ton farligste smitstof hvis dette er i tæt
>plastikpose

du skrev ikke noget i dit indlæg om at røde kors skulle have forslået
udeling af hemetrisk tillukelige plastik poser som et alternativ til
latriner og jeg tvivler på at røde kors har forslået sligt.

hvorfor sagen handler om hvor vidt latriner er at foretrække frem for
tilfældig spredning af afføring og urin.

jeg ved du kan lide og side og fedte i tanken om at man forretter sin
nødtørft i en dåse - men som helhed er det nu en gang mere praktisk og
forsvarligt at anvende latrin når en større forsamling af mennesker er
til stede.

>Psykosomatik giver de vigtigste variationer i infektionssygdom

hold nu op med dit pladder faktum er at ekskrementer og urin i
forrådnelse er en kilde til infektion - en fix ide/hypokondri udløser
IKKE en infektions sygdom - måske hjerte banken ånde besvær ondt i
maven smerter - men det giver ikke infektions sygdomme thi da det
ligger i naturen af at have fået en infektion er at man er blevet
inficeret af dette eller hint !

>Når jeg om lidt cykler til Aldi og ikke går, skyldes det dovenskab,
>ikke at cyklen er en fetich

jamen det skriver du jo ikke indlæg om !

Fra : LR

Dato : 20-12-05 01:21

Fresh-o-matic kan indstilles til at puste duftvæske ud hver 9., 18. eller
36. minut. Men hjemme hos BW skulle den indstilles til at tømme indholdet
hvert 5. sekund for at overdøve stanken!

Lasse