øje på stilke
Fra : Michael Knudsen

Dato : 13-12-05 16:08

utroligt hvad man kan

http://www.lookatentertainment.com/v/v-990.htm

Michael

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 13-12-05 16:35

> utroligt hvad man kan
> http://www.lookatentertainment.com/v/v-990.htm

Har du ikke nogle venner du kan sende den slags til?

Fra : Max

Dato : 13-12-05 16:43

Hej jakob

> Har du ikke nogle venner du kan sende den slags til?

Folk der sender den slags har da ikke venner.

Mvh Max

Fra : Michael Knudsen

Dato : 13-12-05 18:03

> Hej jakob

> Folk der sender den slags har da ikke venner.

Der bliver sendt så meget andet lort her, så hvorfor ikke

Michael

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 13-12-05 21:04

> Der bliver sendt så meget andet lort her, så hvorfor ikke

Fordi det er off topic. Med din logik kunne du lige så vel sende porno eller
reklamer for din onkels cykelforretning. Hvis der er så meget "lort" her, så
lad være med at læse gruppen.

Fra : Michael Knudsen

Dato : 13-12-05 18:03

"Jakob Nielsen" <snail@road.rain.no.mail> skrev i en meddelelse

> Har du ikke nogle venner du kan sende den slags til?

Nej, jeg sender ikke lort til dem

Michael

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 13-12-05 18:44

"Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> wrote in news:439ee3c5$0$117
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> utroligt hvad man kan
>
> http://www.lookatentertainment.com/v/v-990.htm

Jeg kan huske hun var i fjernsynet tv2? for en del år siden.
Det ser sq ret vildt ud - gad vide om der ikke kommer et gevaldigt
undertryk bag øjet? - det kunne godt give grobund for en del lede
infektioner eller andre problemer :(

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Zoe, about Reavers: If they take the ship, they'll rape us to

Fra : The MANN

Dato : 13-12-05 20:46

"Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> utroligt hvad man kan
>
> http://www.lookatentertainment.com/v/v-990.htm
>
> Michael

Tja hun hedder Kim Goodman , er fra chicago og hun popper dem 11mm ud .Og
det er verdensrekord

The MANN

God jul til alle

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 14-12-05 17:22

Michael Knudsen wrote:
> utroligt hvad man kan
>
> http://www.lookatentertainment.com/v/v-990.htm

Det må være derfra dem der laver tegne-film har fået ideen med "store
øjne". Ligner noget fra en tegnefilm

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Max

Dato : 15-12-05 08:41

Hej

> Det må være derfra dem der laver tegne-film har fået ideen med "store
> øjne". Ligner noget fra en tegnefilm

Jeg troede det var modellen til Jar Jar Binks.

Mvh Max

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 15-12-05 10:47

Max wrote:
> Hej

> Jeg troede det var modellen til Jar Jar Binks.

Lige et øjeblik... Siger du dermed at det ikke var det?