Virker en dansk dualband mobil i Sydamerik~
Fra : Jakob

Dato : 26-01-06 17:48

Hej!

Min far er på vej til en tur rundt i Sydamerika. Han har taget sin mobil
med, men jeg er kommet i tvivl om den overhovedet virker dernede.
Hvilket net kører de med der? Han har en Nokia et-eller-andet dualband.
Han skal bl.a. til Argentina og Chile og rundt om sydspidsen.
--
Hilsen Jakob

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-01-06 22:19

"Jakob" <nejnej@nejnejnej.dk> skrev i

> [...]
> dernede. Hvilket net kører de med der? Han har en Nokia
> et-eller-andet dualband. Han skal bl.a. til Argentina og Chile og

Det ser ud til at de kører GSM 1900 i Argentina og Chile:

http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_ar.shtml

http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_cl.shtml

så han skulle have haft en tri-band telefon med i stedet for en dual-band.

-cb

Fra : Jakob

Dato : 27-01-06 01:57

> Det ser ud til at de kører GSM 1900 i Argentina og Chile:

Hmm... Tak for det. :-|

--
Hilsen Jakob