T68i Caps Lock
Fra : Torben Jensen

Dato : 26-01-06 15:19

Hej NG,
tlf. kører ok, men kan man låse Caps Lock så alle SMS skrives med stort?
Jeg ved at * klarer det individuelt men så skal man huske det!
mvh Torben

Fra : HSK

Dato : 26-01-06 15:24

> tlf. kører ok, men kan man låse Caps Lock så alle SMS skrives med stort?
> Jeg ved at * klarer det individuelt men så skal man huske det!

Det kan man ikke mig bekendt, men hvorfor i al verden vil du også skrive
alle beskeder med udelukkende store bogstaver?

/Henrik

Fra : Torben Jensen

Dato : 26-01-06 15:27

"HSK" <hsk2840@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> /Henrik
>Fordi nogle modtagere siger det er svært at læse med de små bogstaver,
det er selvfølgelig deres problem, men kunne jeg hjælpe....
mvh Torben