Vdr. Memory Card til 750i
Fra : Peter Larsen

Dato : 22-01-06 14:51

Hej,

Nu har jeg siddet og rodet lidt rundt på google og kigget på diverse sider,
men synes ikke jeg kan finde et svar.

Hvad memory card kan man bruge, uden at skulle fifle for meget, til denne
telefon. Har fundet ud af det er Sony's egne Memory Stick Duo, men kan
Pro versionen, der har højere kapacitet, smides i uden problemer?

Håber på et hurtigt svar,

Venlig Hilsen

Peter

Fra : Jens B

Dato : 22-01-06 15:23

"Peter Larsen" <Hej@hejhej.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefon. Har fundet ud af det er Sony's egne Memory Stick Duo, men kan
> Pro versionen, der har højere kapacitet, smides i uden problemer?

Ja DUO PRO virker fint.

Jens

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 22-01-06 15:30

Du skulle kunne både MS Duo/Pro vers.
Forskellen er at pro vers. er hurtigere til at overføre mellem eks.
computeren og din mobil. Er selvfølgelig også noget dyrere

Om du så vil bruge Sony's er op til dig selv....

/S

Fra : Peter

Dato : 22-01-06 16:45

Hej.

> Du skulle kunne både MS Duo/Pro vers.

Ja, det kan jeg ihvertfald......

> Forskellen er at pro vers. er hurtigere til at overføre mellem eks.
> computeren og din mobil. Er selvfølgelig også noget dyrere

Hvor har du det fra at den er noget dyrere ??
Sony MS DUO 512Mb 450.-
Sony MS DUO PRO 512Mb 375.-
kilde: www.edbpriser.dk

Men jeg ville nu nok vælge et SanDisk i stedet, da de er lidt billigere, og
forskellen på dem og Sony´s "egne" udelukkende er navnet på kortet, det er
svjv. Sandisk der fremstiller Sony´s kort.....

> Om du så vil bruge Sony's er op til dig selv....

Precis.....
Jeg har et Sandisk, og det fungere fint.....

Mvh.
Peter

Fra : Peter Larsen

Dato : 22-01-06 19:29

"Peter" <pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> er svjv. Sandisk der fremstiller Sony´s kort.....

> Precis.....
> Jeg har et Sandisk, og det fungere fint.....

Jeg takker for svarene :)

Fra : Jens B

Dato : 22-01-06 23:21

"Peter" <pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor har du det fra at den er noget dyrere ??
> Sony MS DUO 512Mb 450.-
> Sony MS DUO PRO 512Mb 375.-
> kilde: www.edbpriser.dk

Der er noget der ikke passer der.
MS DUO findes maksimalt i 128 MB, så der må være tale om MS DUO PRO i begge
tilfælde. Den første må bare være blevet registreret forkert.

Jens