K750i og tilslutning til bærbar
Fra : Ukendt

Dato : 20-01-06 18:41

Kan man komme på nettet via sin telefons GPRS forbindelse, via USB kablet
til den bærbare? Jeg kan ikke umiddelbart få det til at virke. En
step-by-step guide ville blive modtaget med kyshånd.

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-01-06 21:54

Har du været inde på http://www.sonyericsson.com og hente en USB driver?

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-06 22:55

Lars Raaby wrote:

> Har du været inde på http://www.sonyericsson.com og hente en USB
> driver?

Ja ... det er ikke det at få PC og mobiltlf til at samarbejde der er
problemet ... det er at finde ud af hvordan jeg får telefonen til at åbne en
GPRS forbindelse, når jeg forsøger at gå på nettet med den bærbare.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Fischer

Dato : 22-01-06 07:50

> Ja ... det er ikke det at få PC og mobiltlf til at samarbejde der er
> problemet ... det er at finde ud af hvordan jeg får telefonen til at åbne
> en GPRS forbindelse, når jeg forsøger at gå på nettet med den bærbare.

Jeg bruger selv Bluetooth med en T630, men jeg vil gætte på at dette vil
være din fremgangsmåde:

1. Gå ind i listen over dataforbindelser/konti i telefonen.
2. Find den dataforbindelse du kan bruge til Internet. F.eks. "TDC GPRS
Internet".
3. I egenskaberne står CID-nummeret. CID=X (f.eks. 3)
4. Opret en opkaldsforbindelse med dit USB-modem og opkaldsnummer: *98*X# (X
erstattes af dit CID-nummer).

Så skulle du kunne "ringe op" (tilslutte via GPRS) og koble på nettet.

*Fischer

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-06 22:09

Fischer wrote:

> [...]
> *98*X# (X erstattes af dit CID-nummer).
>
> Så skulle du kunne "ringe op" (tilslutte via GPRS) og koble på nettet.

Det var lige det der skulle til .... mange tak for hjælpen

mvh.
Kim Frederiksen