Manglende dækning på mobil
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-01-06 09:49

Hej NG

Efter vi er flyttet 400 m, har vi næsten totalt mistet vores signal på TDC´s
net. Da vi gerne vil beholde vores nuværende abonnementer søger vi en
teknisk løsning på problemet.
Hvad findes der af muligheder ?

Mvh
Michael

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-01-06 10:29

> Efter vi er flyttet 400 m, har vi næsten totalt mistet vores signal på
> TDC´s net. Da vi gerne vil beholde vores nuværende abonnementer søger vi
> en teknisk løsning på problemet.
> Hvad findes der af muligheder ?

Hejsa

Jeg har ikke lige noget svar på det tekniske spørgsmål. Men har du snakket
med TDC ( dit teleselskab ) om det??
De plejer da at have en fin dækning over det meste.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-01-06 10:32

> Hejsa
>
> Jeg har ikke lige noget svar på det tekniske spørgsmål. Men har du snakket
> med TDC ( dit teleselskab ) om det??
> De plejer da at have en fin dækning over det meste.

Ja, det har jeg. De siger vi bor kun 800 m. fra nærmeste mast så vi bør have
meget fin dækning, men det kan skyldes dels at vi har nogle staldbygninger
som dækker for signalet og dels det at vi har lavenergiruder, som tager
utroligt meget af signalet.

Mvh
Michael

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 20-01-06 19:49

"Michael Rasmussen" <michaelrasmussenSLET_DETTE@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:D0Jzf.24$WM6.14@news.get2net.dk...

> [...]
> staldbygninger som dækker for signalet og dels det at vi har
> lavenergiruder, som tager utroligt meget af signalet.

T Hansen har nogle repeter-antenner måske kan de bruges..
http://www.thansen.dk/product.asp?c=649968349&n=283053516&pn=283054555