Hvad beviser det ?
At Telia er noget lort. Det gælder også deres Internet (StofaNet).
Klager gang på gang over internet forbindelsen ikke kører, men hvad sker
der - ikke en f..... skid.
/S
"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev i en meddelelse
news:mvess1t2vtms7ahdemodjsh656ur42ecsf@4ax.com...
> Hvad er det værd med en klage instans, hvor man kun kan klage over
> noget, hvis man kan bevise at man har mistet penge?
>
> Jeg bestilte i nov. 2005 flytning af min mobil fra Telia til Unotel.
> Telia brugte 3 uger på at overflytte nummeret med 1,5 døgns varsel, så
> der var mit nummer uvirksomt i 1,5 døgn inden postvæsenet nåede frem
> med et nyt simkort.
> I begyndelsen af januar blev jeg bekendt med at Teliakunder ikke kan
> ringe til mit nummer, de får ikke engang en fejlmelding, der sker bare
> ingenting. Henvender mig til Telia og de kender problemet, men 5 dage
> efter har de ikke løst det. En opringning til Unotel giver mig
> oplysningen om at Telia kender problemet så godt, at de har en speciel
> mailadresse og formular til at indberette problemet. En opringning til
> Telia nu 9 dage efter den første gav det nedslående svar, at der kan
> gå op til 30 dage med at rette fejlen.
>
> Jeg ved jo ikke hvormange penge jeg har mistet og kan ikke omregne
> besværlighederne til kroner, så jeg kan ikke klage over Telia i denne
> sag.
>
> --
> med venlig hilsen
> Leonard -
http://leonard.dk/