Nokia - undgå leveringsrapporter i Indbakk~
Fra : Steffen

Dato : 15-01-06 16:57

Jeg har haft et par Nokia'er (med store taster til pølsefingre). Når
Leveringsrapporter var aktiveret blev disse altid lagt i Indbakke.
Er softwaren ens på alle Nokia'er, eller kan man få nogle, hvor
leveringsrapporter bliver lagt i en anden mappe?
Hilsen
Steffen

Fra : johny møller

Dato : 15-01-06 17:59

på en nokia 6600 er der en bakke for sig som er til leverings rapporter.

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-06 18:42

"johny møller" <hauge@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> på en nokia 6600 er der en bakke for sig som er til leverings rapporter.

Hvilket er genialt og burde have været lavet sådan på alle Nokia-modeller
med leveringsrapporter.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Steffen

Dato : 15-01-06 18:53

Helt enig! Det vil sige så sige, at der er én model (6600), der har sådan en
mappe, hvor leveringsapporterne bliver lagt. Tak, begge to!
Hilsen
Steffen

Fra : Paw P Larsen

Dato : 15-01-06 18:58

Steffen wrote:
> Helt enig! Det vil sige så sige, at der er én model (6600), der har sådan en
> mappe, hvor leveringsapporterne bliver lagt. Tak, begge to!

Der er flere modeller. Samtlige Nokia (og andre), der kører
Symbian Series 60 har en rapportfolder. Eneste ulempe er, at man
ikke kan slette i dem enkeltvis.

Fra : Steffen

Dato : 15-01-06 19:20

> Der er flere modeller. Samtlige Nokia (og andre), der kører Symbian Series
> 60 har en rapportfolder. Eneste ulempe er, at man ikke kan slette i dem
> enkeltvis.
Fint. Tak for det. Findes der en oversigt over, hvilke Nokia-modeller, der
kører Symbian Series 60?
Hilsen
Steffen

Fra : Paw P Larsen

Dato : 15-01-06 20:06

Steffen wrote:
> Fint. Tak for det. Findes der en oversigt over, hvilke Nokia-modeller, der
> kører Symbian Series 60?

Alle producenter
http://www.symbian.com/phones/index.html

Nokia - vælg flere funktioner -> Series 60 på
http://www.nokia.dk/phones/models/

Fra : Steffen

Dato : 15-01-06 20:37

Du skal ha' tusind for hjælpen.
Hilsen
Steffen

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-06 22:00

"Paw P Larsen" <nospam@wer.dk> skrev i en meddelelse

> Der er flere modeller. Samtlige Nokia (og andre), der kører Symbian Series
> 60 har en rapportfolder. Eneste ulempe er, at man ikke kan slette i dem
> enkeltvis.

Er der ikke noget med at Nokia 6600 selv løbende rydder op i disse ? Det
synes jeg kan huske fra da jeg selv havde den model...

Fra : Paw P Larsen

Dato : 15-01-06 23:12

Kim Larsen wrote:
> "Paw P Larsen" <nospam@wer.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er der ikke noget med at Nokia 6600 selv løbende rydder op i disse ? Det
> synes jeg kan huske fra da jeg selv havde den model...

Hvis du mener skubbe de ældste ud med tiden, så jo. I nogle
situationer kan det være rart at have en kopi af en ældre
afsendelse, og ikke de nyeste. Det er ikke muligt.