Lyd fra pc til bluetooth-headset?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 12-01-06 21:07

Nu ved jeg ikke om denne gruppe er den rigtige for mit problem, men det
drejer sig om et Bluetooth headset som jeg vil forbinde som trådløs enhed
til min bærbare pc.

Det er lykkedes mig at parre headsettet og bluetooth-enheden på pc'en. Når
jeg trykker på "connect", ser det ud som om forbindelsen er lykkedes og der
kommer en irriterende ding-dog-ding-lyd i headsettet, men der kommer
desværre ingen lyd igennem fra pc'en, selv om jeg har sat lydegenskaberne
op til "Bluetooth Audio" under foretrukken enhed på pc'en.

Er der nogen der véd hvad jeg mangler at aktivere, for at pc'ens lyd kan
komme ud til bluetooth-headsettet? Det er ikke noget problem at få lyd
igennem til bluetooth-headsettet fra en mobiltelefon.

Headsettet er et Jabra BT200 og jeg bruger Win2000.

(Jeg ved godt at indlægget måske ikke hører til i denne gruppe, men nu
bruges bluetooth-headset jo fortrinsvis til mobiltelefoner, så jeg håber på
at der er nonegle af denne gruppes deltagere som måske kunne give mig nogle
tips til at løse mit lydproblem)

På forhånd tak for hjælpen

Claus

Fra : Per

Dato : 12-01-06 22:07

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der
> kommer en irriterende ding-dog-ding-lyd i headsettet, men der kommer

Når du hører ding-dong lyden - så tryk på abryderknappen på headsettet - så
burde den være der.

Sådan skal jeg gøre med mit Nokia headset - og det virker fint.

/Per

Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-01-06 09:54

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i

> Når du hører ding-dong lyden - så tryk på abryderknappen på
> headsettet - så burde den være der.

> Sådan skal jeg gøre med mit Nokia headset - og det virker fint.

Tak for hjælpen - det fungerede.

Claus