Sony Ericsson K700i
Fra : Ole J

Dato : 12-01-06 18:46

Hej min skærm er knækket kan det virkligt passe at man skal give over
600.-
for en lcd?

De vil have 1500.- at rep den men det syntes jeg er røverri!
Nogen der kender et sted hvor man kan købe en ny lcd billigt?

Fra : Søren Nielsen

Dato : 12-01-06 19:00

Ole J wrote:
> [...]
>
> De vil have 1500.- at rep den men det syntes jeg er røverri!
> Nogen der kender et sted hvor man kan købe en ny lcd billigt?

Jeg tror helt ærligt, at du vil spare dig selv for en masse bøvl og ikke
mindst penge ved at købe en anden telefon. Med de priser du oplyser, så er
det langt den billigste løsning.

Søren

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 12-01-06 19:09

Hvis d køber res. delene hos TDC, så kan priserne godt passe.

Men du kan jo købe et løst LCD på nettet, og et værktøjssæt hos T-Hansen til
40,-
Hvad LCD koster, ved jeg ikke. Det tager ca. 10 min. at skifte LCD'et ud.

/S

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 12-01-06 19:16

LCD'et koster kassen (699,-).

At rep. vil have 1500,- i rep udgifter er efter min mening røveri ved højlys
dag.

For 1500,- kan man vel få en ny mobil.

Hvis du selv kan finde ud af det, så kan du spare 1460,-
ved at købe et værktøjs sæt hos Thansen.dk

Fra : Niels Solskin

Dato : 12-01-06 19:39

K700i ses ofte i DBA brugt til en 500 kr.

Niels

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 12-01-06 19:50

Eller en ny til 868,-