Samsungs slider-telefoner (D600)
Fra : Fjollefrans

Dato : 08-01-06 15:22

Hejsa

Går og kigger lidt efter en Samsung D600 og er lidt bekymret for at de
mekaniske dele der får de to halvdele til at glide frem og tilbage bliver
slidt når man har gået rundt med telefonen i bukselommerne i et års tid. Er
der nogle D500 ejere (eller D600, men nu er den jo relativ ny) der kan sige
om det holder.

Evt. hvis der skulle være nogen negative ting at sige om D600 er de
velkomne. Jeg hørte/læste at man ikke kan bruge en hjemmelavet mp3 som lyd
for email/sms, hvilket er lidt underligt, men dog ikke så vigtigt.

Og er der nogen der ved om der er problemer med at købe en
parallellimporteret Samsung telefon. F.eks. Chronograph på Vesterbro har
D600 der er importeret fra Ungarn (tror jeg det var de sagde)

Har også overvejet at vente til X700 er i handlen, den er ca. 1000
billigere, men rent spec mæssigt har den stadig hvad jeg skal bruge.

- FF

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-06 18:26

Min D500 har nu været godt brugt i 6 måneder ca og den fejler intet i
mekanikken

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : KS

Dato : 08-01-06 19:16

"Janner" <Nemlija> skrev i en meddelelse
> Min D500 har nu været godt brugt i 6 måneder ca og den fejler intet i
> mekanikken
>
> --
> Hygge
>
> Jan

.. . . . og?

//KS

Fra : J.K.A.

Dato : 08-01-06 20:39

On Sun, 8 Jan 2006 19:15:58 +0100, KS wrote:

> "Janner" <Nemlija> skrev i en meddelelse

> . . . . og?
>
> //KS

Det er et svar på et spørgsmål -- gennemgå evt. de basale newsgroup
funktioner og principper.

Eller alternativt læs tråden ordentligt før du fyrer dine teen kommentarer
af.

--
:: J.K.Arning ::
http://yndigtland.dk

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 08-01-06 20:43

Den model der snakkes om er den D600 og ikke en D500.

/F

Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 08-01-06 21:22

On 2006-01-08 20:43:24 +0100, "\(6400\) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> said:

> Den model der snakkes om er den D600 og ikke en D500.
>

> /F

Han spurgte også til D500.

Citat: "Er der nogle D500 ejere (eller D600, men nu er den jo relativ
ny) der kan sige om det holder."

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-01-06 21:38

(6400) Futte skrev den 08-01-2006 20:43:
> Den model der snakkes om er den D600 og ikke en D500.

Hvis nu du og alle andre topcitat-folk brugte rette citat-teknik, så
ville du hurtigere kunne opdage, at der er også spørges til D500.

Du er før blevet bedt om at rette din citat-teknik. Hvad med at få det
gjort?

mojn mojn

Carsten

Fra : CopyCat

Dato : 08-01-06 21:57

> Den model der snakkes om er den D600 og ikke en D500.

Så skulle du måske også overveje at læse spørgsmålet inden du svarer !!

~~Frank .,

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-06 16:49

Jesus hvor er der dog nogen herinde der burde sidde stille og lade os om tro
de er dumme end åbne kæften og fjerne enhver tvivl.

Tilsyneladende var jeg den eneste der bare havde lidt bidrage med selvom det
omhandlede 500 modellen som den opmærksomme læser straks ville bide mærke i
også var nævnt i det oprindelige spørgsmål... Nu bliver det mig pludseligt
klart hvorfor jeg i en længere periode har holdt mig fra denne gruppe
*GGGGGGGGGGGGGGGG* Sikke da

/Jan

Fra : Fjollefrans

Dato : 12-01-06 18:20

> [...]
> mærke i også var nævnt i det oprindelige spørgsmål... Nu bliver det mig
> pludseligt klart hvorfor jeg i en længere periode har holdt mig fra denne

´
nåja, tak for det eneste reelle svar. hvis der er flere der har noget klog
at sige om D600, eller om min måde at formulere mig på skal i være
velkommen. jeg antager min quote teknik ikke behøve kritik

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-06 15:17

> nåja, tak for det eneste reelle svar. hvis der er flere der har noget klog
> at sige om D600, eller om min måde at formulere mig på skal i være
> velkommen. jeg antager min quote teknik ikke behøve kritik

Ja alle de kloge hjælpsomme hoveder havde nok ikke mere bidrage til he he.
Det er jo nok også svært finde en 600 ejer der har haft telefonen i længere
tid ... Derfor meldte jeg min D 500 virker fino efter 6 måneder og den blir
dæleme bruge meget

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 13-01-06 21:13

> [...]
> mærke i også var nævnt i det oprindelige spørgsmål... Nu bliver det mig
> pludseligt klart hvorfor jeg i en længere periode har holdt mig fra denne

Kunne du ikke være rar at sætte dig lidt ind i hvordan man poster
i nyhedsgrupper ? Dine indlæg er meget forvirrende og overtræder
flere regler.

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 13-01-06 21:14

"J.K.A." <spam@arning.dk> skrev i en meddelelse

> Det er et svar på et spørgsmål -- gennemgå evt. de basale newsgroup
> funktioner og principper.

Det skulle Janner måske også, da han fjerner ID på indlægget han
svarer på samt det han svarer på - meget forkert.
Du skal huske, at når man læser news læser man ikke alle indlæg i
rap og derfor skal man quote det man svarer på så det hele giver
mening. Husk også at skrive UNDER det du svaer på.
Jeg kan f.eks. kun se de indlæg der ikke er læst og når de er det
bliver de "gemt" det er også hensigten, men når nogen ikke kan
finde ud af at poste rigtig giver f.eks. Janners indlæg ingen mening.

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-06 08:19

"Hans M. Pedersen" <hmp45@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> bliver de "gemt" det er også hensigten, men når nogen ikke kan
> finde ud af at poste rigtig giver f.eks. Janners indlæg ingen mening.

Hans nu strammer du den ... Gætter på du var en af dem der i sin tid ikke
kom ind til politiet ... Herefter prøvede du hjemmeværnet, desværre gik den
heller ikke så nu du net betjent og blander dig i hvordan folk poster osv.
.......... Ja faktisk stiger dit blodtryk lige nu da en ulydig borger griner
højlydt af dig ........... Bidrag dog med noget sagligt i indlæggene eller
fis over i en snik snak gruppe med dit mave syre.

/Jan